今日係母親節,不過我地都冇做d咩,帶埋雋豪同雋棠去食飯。
祝媽咪母親節快樂啦!!!
今日考survey design,尋晚溫4點先訓,好辛苦!!!份卷其實唔係好難,同pastpaper差唔多。但係我就係冇溫到pastpaper,問你死未,so都唔係好識
之後同釗佢地去左打機,好似考完試咁then去旺角整埋隻錶就返屋企。
今日同tak去溫書,不過經過一日既不眠不休,個人都未回復,所以都冇心機溫書,想訓覺多d不過後日就考,都唔知點死。
星期日返左poly做功課,要做通頂,真係慘呀之後重要上management science,5點幾先返屋企,大大話話都32個鐘冇訓,好Q辛苦好彩都順利過左,過埋個考試就OK嫁LA,加油!!!
今日自己出左去旺角買母親節禮物,自己一個出街好q悶。