啱啱 "lum" 錯左野
跳鬼左出泥......等我仲用英文打左咁大篇野添........waste my time , waste my sprite
用中文打番算數~~!!
琴晚約左肥仔 , 係佢學校門口等
我要攞佢件 pe jacket >>> 當然係我學校果件啦~~~~
我地約左 7:05
點知我出左門口佢 sms 我
話 8:05.....吓~~~~
咁我就打比佢 at once
但係打左 2 次都冇人聽.....頂
係咪呀 , 你啱啱先 sms 我 , 咁快就冇反應~~~~
個電話仲一格電都冇........算
出左門口唔通返返屋企咩~~~~~~~
去左 m 記食早餐 + 等夠鐘
點知 7:35 果陣 , 個電話冇電 >>> 熄左機
頂 ~ 咁我點知幾點呀
好左比我見到 m 記果個鐘~~~~~
7:48 我就去左佢學校門口等
點知等等下見到呀庭喎
原來佢讀緊書嫁.....surprised
最後都比我等到.....
今日我冇跑 , 所以係咁坐左係到............悶爆
頂.......無端端比啤梨 xx
頂你個肺 , 傻架~~~~~
佢話我報左又唔跑
搞到比人扣分~~~~~~~~
chi 線~~我不嬲都話唔跑嫁啦~~~
我有鬼報呀...... on 9~~~~~!!
項~~又講番粗口添 , 仲要係個日記到講~~~~~
之後2-6:30 >>> 練波........正
好掛住你呀....二奶
但係我仲掛住你呀....lavender
本來唔諗住打名...但係....我係...我唔怕認.......so 打左名.......!! |