Diary
crazy~~
skkkwan
暱稱: cyrus
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-19
2008-07-19
2007-09-01
14/7
mamamamany thingsss
文章分類
全部 (414)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
+E 日記
鍾仔日記
CONNIE ~ 日記
ling ~ diary
+2新日記
江凌
思 ~ 日記
樂~日記
樂~板板
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 414
留言總數: 255
今日人氣: 1
累積人氣: 9615
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 17 日  星期二   晴天


屬兔 >>> 桃花運 不安 分類: 未分類

啱啱睇下人地日記...見到佢話今年屬兔有桃花運喎
係咪真嫁 ... 咪 "九水" 我喎
不過.....我 d 桃花運咁似桃花劫 ......??

today i would like to go to yin's house club revising
however , i had a meeting after school
after the meeting the time is 6:07
oh , it 's too late to go there
so i went back my home after buying present ~~



2006 年 1 月 16 日  星期一   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


nothing 分類: 未分類

要密碼 o既 日記有好多想打
但係唔洗密碼的...又諗唔到
打咩好呢.....??

今日派卷...派左中文listening + read comprehension + phy
丫...考得好差呀
不過都好
唔受刺激我係唔會有心溫書的

+油呀.........!!



2006 年 1 月 14 日  星期六   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


會所溫書~~ 驚訝 分類: 未分類

今日諗住唔受屋企 d 野誘惑 , 要認真溫下書
所以就去左肥仔會所溫書喇 !!

去到見到呀樂喎 , 搭下枱先 ~~
又溫溫下 , 葉仔同姓蕭果個泥左 ~~
姓蕭果個噪 yu 巴閉 , 咁到我都係咁分身 >> 溫唔到
一陣姓蕭果個閃左 , 我地就繼續溫喇~~
但係我呢排玩到個心都散晒 >> 溫唔入腦
dum 左陣 , 想打下波
之後就同肥仔去左打波喇 ~~
打下打下呀權都泥埋 , 一陣呀樂又泥左~~
最後就叫埋葉仔泥打雙打
嘩 ~ 好勁呀葉仔 ~ 個正手好恐怖

其間我同左 2 個呀叔隻抽
1 win 1 輸
哈哈 ~~ 好满足了 >> 唔洗輸晒 ~~ !!

聽日區隊比賽 , 我又要輸波 lu
冇計啦 , 鬼叫我屎波咩 !!



thx 分類: 未分類

多謝你的大方
多謝你的體諒

thx >>> shan



2006 年 1 月 13 日  星期五   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


通宵唱K 驚訝 分類: 未分類

琴晚同~~小慶 , 豪仔 , kind 逹 , 何何 , 魚蛋 , 低 B~~一齊唱k
我練完波 , 返到元朗 , 10點倒啦~~
我上到去 , 低 b 就走喇...!!
之後 5 條友係到唱~~
唱到今朝 5:45
返到屋企 , 咪開下日記囉...睇完之後就 6:30~~瞓教~~
瞓到球先 2 點幾先醒 ~~ 真係前所未有呀 ~~
都未 c 過瞓過 1 點~~



2006 年 1 月 10 日  星期二   晴天


會所溫書 滿足 分類: 未分類

都唔知部電腦咩事~~
成日都一時上到網 , 一時上唔到網...真係 unstable 呀~~!!

琴日去左肥仔會所溫書 , 見到 蕭 x 霖 同 葉仔
葉仔講野好大聲 , 所以咪出左去同佢地傾下囉 , 費是阻住人溫書丫ma~~
傾左好耐 , 就返返去溫書喇~~!!
佢地又一齊入泥溫喎~~

格離台班女係到係咁播歌
播下播下佢地播 juno 果首 "緊緊於懷" <-- 唔識寫添...
跟住唔記得咩事 , 轉左第二首喎
咁我聽緊 + ma , 咁咪問佢地 >> 可唔可以播多次呀~~??
跟住佢地喺到笑...但係又唔播多次喎~~!!
溫溫下葉仔同格離台班女互播歌~~
溝女又唔去問人攞電話喎~~
溫左一陣 , 我話肚餓~~
但係佢地冇理我
之後班女就失踪~
聽肥仔講番 , 佢地聽到我話肚餓 >> 之後就話去食野 ~~
吓 ~~ 唔通我提起左佢地肚餓 ~~ 真係罪過
話唔定就係因為咁 , 佢地又肥左 ~~!!

 

唉 ~~ e+ 好似病病地
係咁   "打up痴" + 流鼻水
今日用左 3 包紙巾 ~~



有條女擰左過泥問...我想問呢個字點解呀..??



[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2006 年 1 月 8 日  星期日   晴天


返工~ 分類: 未分類

今日同老豆返工~賺左 3 舊水~夠 $ 交電話費喇~ 
執野...之後係咁比木屑拮...比釘拮~~
丫~~係咁"慘"親~~
啱啱先挑番 d 木屑出泥~~
其中 1 條又幾鬼入呀~~挑左好耐~~

今日好鬼大塵 , 我做左吸塵機~~

起釘果陣係咁鉗斷 d 釘~~頂...又多野做左
今日果個起釘鉗果"病"好幼
搞到 e+ 隻手個掌心痛痛地~~



2006 年 1 月 7 日  星期六   晴天


MY 心聲~ 分類: 未分類

丫~首野同我 o既 心聲差唔多...!!

copy from >> http://www.lwoavie.com/r01.htm

原曲:死性不改
改編曲:比較 by孤泣

看見你與他的配搭 如像對著我講 算吧
發覺你對他的記掛 心在說 還不明嗎
長夜裡 沒法睡 把酒自醉
明白煩著你不對

誰都知他的身份跟我對比通通都不錯
凡事也遠遠勝於我 能令你幸福過
想起相識的最初 我未曾想過
是痛心是苦楚 是這種結果

如果我再不放下 只會更加丟架
唯有盡快去消化 過渡了就不怕
埋藏心情話 是太肉麻 不說吧
還是等天公做化

我發送訊息收到嗎 全是放在我心說話
你也會有空覆我嗎 等待你回覆 傻瓜
來電裡望盼誰 只想是你
明白其實以失去

誰都知他跟天仙的你發展相當的不錯
如若碰見那處閃躲 還是閉目裝傻
心知不可想太多 會令人出錯
令我哼著哀歌 問可改變麼

人總要學識接受 不要妄想擁有
曾結伴與你牽手 再沒太大奢求
誰人都明白 沒有未來跟以後
藏在我心中就夠



旋轉門 ~ 陳司翰 分類: 未分類


旋轉門 陳司翰 


還有 十秒鐘 就到七點半吧 
是你的公司有事幹 你走不了嗎? 
舊時路燈突然地提我 從前亦試過 
在這一間商廈出口去 去等她 

遲到 但至少 讓我等到你吧 
長年忙著約會遊戲 其實很可怕 
面前熟悉大門在旋轉 仍然未看見 
鬧市熄燈之後誰伴我歸家 

緣份 出場入場 不停在旋轉 
沒法 捉緊一個 放心的熱戀 
緣份 出場入場 出場入場 忽近忽很遠 
伴侶不斷轉 轉到第幾圈 

由你直到她 沒結果的約會 
來來回後悔或無悔 仍地數十回 
在門外等路人漸離去 仍然未配對 
願我等得多攰 還沒有心灰 

緣份 出場入場 不停在旋轉 
沒法 捉緊一個 放心的熱戀 
別人 為何換來換去 都不厭? 
情人 為何就如 木馬般迴旋? 
厭倦 人人挽著我手 兜個圈 又再走遠 

緣份 不停在旋轉 
沒法 捉緊一個 放心的熱戀 
緣份 出場入場 出場入場 忽近忽很遠 
就快關門了 你卻在天邊 
誰來認領我 請走到出口 



[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2006 年 1 月 4 日  星期三   晴天


chinese quiz 無奈 分類: 未分類

tomorrow is chinese quiz~
reading comprehension x 6   +   a composition

after that miss li said my book report have not hand in completely yet
oh my god , i make sure i hand it in early...SHIT
anyway , i did it once again ~~

after lunch , NG SIR took a lesson for me....THX

when the time is about 3:50 , it's finished

then i go to library and wait for ping
because i had to pay the discs back to her~~

 

oh my god , for me it's very difficult to type the diary in eng~~!!



2006 年 1 月 3 日  星期二   晴天


開放日 分類: 未分類

開放日 >>> 謝霆鋒

 

體溫  高不高  講不講都知道  一起好不好  如何形容全套
靈魂完完全全背棄了你是受死  眉頭完完全全皺向了你是妒忌
神情完完全全撲向了你是想你  完全無遺留  我愛你沒禁忌
秘密  秘密有什麼秘密  証實  愛念如何漫長怎証實
秘密  秘密有什麼証物  已盡情投入  如何辦場  開放日

體溫  高不高  講不講都知道  一起好不好  如何形容全套
明明無無聊聊也要見你為什麼  明明時時常常掛透了你受折磨
明明吟吟沉沉說我放棄下一個  無情情投明  棄了暗是我傻
秘密  秘密有什麼秘密  証實  愛念如何漫長怎証實
秘密  秘密有什麼証物  已盡情投入  如何辦場  開放日

明明無無聊聊也要見你為什麼  明明時時常常掛透了你受折磨
明明吟吟沉沉說我放棄下一個  無情情投明  棄了暗是我傻
秘密  秘密有什麼秘密  証實  愛念如何漫長怎証實
秘密  秘密有什麼証物  已盡情投入  如何辦場  開放日

想得多麼蠢  方可彼此相信  猜得多麼準  才能完全言中
一絲都不掛  可否減輕欺詐  聲音多沙啞  才能完全溶化
秘密  秘密有什麼秘密  証實  愛念如何漫長怎証實
秘密  秘密有什麼証物  已盡情投入  如何辦場  開放日
秘密  秘密有什麼秘密  証實  愛念如何漫長怎証實
秘密  秘密有什麼証物  已盡情投入  如何辦場  開放日



電腦好番喇~~^^ 分類: 未分類

好野...部電腦好番喇...好野~~~



2005 年 12 月 24 日  星期六   晴天


thx for your crab 開心 分類: 未分類

today i ...
and
review at my fd's home
ummm...long time no go to his home~quite strange
even , i forget which flat he is
he give me a crab
it sell about 2-3hundred dollars per one...ar...so expensive
first i want to buy one or two to dad and brother
however,it's really very expensive for me now
anyway...

thx very much

haha...he said i'm very mercurial
in the past , i'm very talkative and active
but now,i seem to be dereism
yes...i have noticed that early
and i don't know the reason too
i just don't want to say anything sometime
or may be anytime
however today is improved
while i was waiting the MTR
i feel happy to talk to my fd in the mobile phone
moreover i feel i talked more and more
in addition i say more rubbish gag...... compare with before

 

 

 

oh my god
how can i still miss u so much yet....
it just a illusion...it's not the fact...
nonononononono................
e >>> this sentence make me recall the conversation of yan saying ekin in the tv program
         "u are just cheating yourselves now"



2005 年 12 月 23 日  星期五   晴天


搞笑...笑死 分類: 未分類

超搞野...要做 book report
睇緊本 spider-man
比呀 peter 仔同 uncle ben d 對話笑死

講到 peter 老豆老婆都走左向賣咸鴨蛋
係 peter 仔自閉緊果陣 uncle ben 走左埋去
講講下野之後講左呢 d 野 :

" u just remind me so much of Ricky,that's all" said Uncle Ben." Same serious face,i'll show you pictures of him at your age,if u want."
"who 's Ricky ?"
"Ricky.Richard.your dad."
peter blinked in confusion."how come you know my dad?"
Uncle Ben's jaw dropped."How come i ... ?Peter!"he said in astonishment.And then he sat down on the floor with Peter,just like his mom and dad used to."Peter,your dad...he was my little brother!Didn't you understand that?"
Peter shook his head."i thought you were my uncle."
"I am ! Anuncle or an aunt is what you call someone who is a brother or sister of a parent...in this case,your father."
Peter frowned , digesting that bit of information."So...so Aunt May is my dad's sister?"
Benmade that odd sound that was a combination of laughter and a cough . "Peter, Aunt May is my wife!"
"You married your sister?"Peter was by now hopelessly confused.
"No,Peter."Rubbing the bridge of his nose betweenbeefy fingers,Ben said,"We call her your aunt because she's married to me,which is the other way someone can be an aunt or uncle .By marriage,Understand?"



tv program 分類: 未分類

次次喺房走出泥 , 見到 10:00-11:00 嗰套唔知咩鬼野電視
總係覺得好感觸
ekin 同 鍾嘉欣 d 關係 ... i
琴日一出房 , 又係做緊果套野
嘉欣姐係到陪 ekin 唔知做 d 咩
之後講左...唔記得添...
不過總之佢係話 ekin 欺騙緊自己啦
咁 ekin 緊係死口唔認啦
鍾嘉欣就話佢一定係...因為佢自己都係
佢以為唔再中2 ekin 點知...i ...i...i...

總之 ekin 同鍾嘉欣 o既 關係....總係令到我感觸的~~!!



2005 年 12 月 22 日  星期四   晴天


白痴 鬱悶 分類: 未分類

好白痴咁...成日都上埋d己經上唔到 o既 網
低低地的...

醒喇...咪再傻喇...

起身喇...夠鐘返學喇...再唔起身就遲到喇
要知醒喇...冇人叫你起身嫁喇...呀媽都冇咁早起身啦...係咪
要學下點較鬧鐘喇...要習慣下鬧鐘聲係電話聲...而唔係人聲喇



2005 年 12 月 21 日  星期三   晴天


歌唱比賽 分類: 未分類

今日歌唱比賽~~同何倫合唱>>如果只得一星期
攞左季軍~有個獎~~算唔算係杯呢...??唔知呢...!!
不過...都唔係咁開心~~!!
冇錯~係有獎攞~但係...
我唱得咁難聽都攞到...??仲唔係內幕
可能係d miss中2左我
anyway...我最想的都唔係攞獎 --> 而係...可以...
不過...i...><

to be honest,我今朝最想的係    攞到獎
                                      & ...會...
e+獎我攞到喇...不過...i...><
唔得..都係唔好諗喇...

 

忘記傷害 林峰(「律政新人王」主題曲)

當 這感覺未發生 不知道你光臨
我大概還可繼續散心

無奈我的心 不經意著了燈
為得不到的吸引 令我不糾纏亦不忍

當 他手放在你身
才想到我是好友永遠沒權利去傷感

忘記受過傷害  施捨最假的愛
也會令我肯相信這段感情避不開
忘記如何忍耐 ... ... ... ... !!



2005 年 12 月 18 日  星期日   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


冇mood 分類: 未分類

冇mood打日記住...一星期見啦
(不過...話唔定1個中之後之會見番一篇新日記的>>>因為我太善變了)



[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2005 年 12 月 16 日  星期五   晴天


thx >> denny 分類: 未分類

今日全靠denny仔幫我由元朗攞d衫泥學校比我
歌唱比賽果日先有得著便服炸
真係thx你呀~~!!

如果歌唱比賽果日想著便服,唔著校服
咁今日lunch就要攞 d 衫比老 d c 下
但係我今朝搭車先記得...好彩有你炸...臭雞雞...thx



thx >> ping 開心 分類: 未分類

今日返左成日學都冇人覺我有d咩
你竟然睇左我一眼...咁成比你發覺左~~勁呀
我冇咩野喎,唔洗擔心呀~~!!
anyway~~多謝你啦~~ping

今次冇打錯你個名掛>>>有就真係對唔住喇~~
如果真係打錯左~~就請你食野啦
不過如果打啱左啦...hehe...你請食野喇~~

講多次先  >>  thx...ping...!!



[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


白痴仔~ 無奈 分類: 未分類

其實今日咁早起身...主要係為左打日記同睇...
因為琴晚練完波,返到屋企果陣己經好夜,呀哥playing

e+好好好凍...成個人都係到振緊...隻手嚴重冰凍

琴日好白痴
行行下行左出馬路喎...好彩果時冇車ja...唔係撞爛人地部車...又要賠$
區隊練完波,搭車返屋企,傻下傻下咁...咁唔知咩c
去到坑尾都唔知落車>>轉車
於是就去左洪水橋...臨關門先知咩事...咪衡出車囉
走番去對面搭番去元朗先
仲有1分中...好野
搭下搭下e...呢到咁似天水圍站個邊果個轉彎位...??
oh my god 又搭錯車添...白痴...!!