Diary
crazy~~
skkkwan
暱稱: cyrus
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-19
2008-07-19
2007-09-01
14/7
mamamamany thingsss
文章分類
全部 (414)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
+E 日記
鍾仔日記
CONNIE ~ 日記
ling ~ diary
+2新日記
江凌
思 ~ 日記
樂~日記
樂~板板
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 414
留言總數: 255
今日人氣: 0
累積人氣: 9614
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 16 日  星期五   晴天


long time no c ~~ 愉快 分類: 未分類

呀~~好掛住個日記呀~~部腦病左,唔肯睇e生...e+我都病鬼左呀!不過我都唔想睇e生喎...!!

呢排成日都係溫書,溫到我都死死下 ~真係吊頸都要"抖"下氣丫~~不過,我唔係吊頸,so冇得"抖" !!

最近買左塊新拍...當然係二奶(乒乓波)啦,呀~~成5舊幾呀~~
不過佢又真係幾好用喎,又低~!!

下次再寫過~~



2005 年 9 月 8 日  星期四   晴天


PM~~ 不安 分類: 未分類

呢排返學真係大檸樂~

pure maths個呀sir係咁講,但係我就係咁唔明~題題數都要問,呀sir唔怕,我都怕啦~唔7嫁咩~算啦,鬼叫我真係唔識咩~~

e+我個個星期都有成9堂空堂~~!!
唔可以游雲呀,空堂要溫呀...
+油



2005 年 8 月 31 日  星期三   晴天


LAST DAY~ 分類: 未分類

部機DOWN鬼左,打唔到日記~~
今日去左個FD屋企,終於~日記可以重見天日喇~~

呢幾日,日日都係溫書溫she同搵she...不過冇計啦,鬼叫自己英文唔得咩~"張勤寶絕"啦
目標:英文 <-- (起碼都要合格呀)

聽日開學喇,好緊張呀~估唔到仲讀喎~不過,咁即係話 --> 我之後要好好好努力囉~超~嚇鬼呀,努力咪努力囉~~ +油呀!!



2005 年 8 月 16 日  星期二   晴天


返學~ 開心 分類: 未分類

今日返學...play game同埋講下聽日去camp d野~

今日識左幾條友...haha
識左多個FD都好的~~



2005 年 8 月 15 日  星期一   晴天


返工~ 無奈 分類: 未分類

今日返工,幫老豆手...搞破壞--拆野
咁就一日喇...冇溫書添...

食反果陣,查卷果單野比人攞出泥講...比人輪p...呀呀呀~死左~



2005 年 8 月 14 日  星期日   晴天


星座 疑惑 分類: 未分類

show個星座網出泥...係我最中2的,我覺得好好準的~~

白羊--http://web.csie.chu.edu.tw/~cs87680/starsigns/01-aa.htm
c子--
http://web.csie.chu.edu.tw/~cs87680/starsigns/05-aa.htm
射手--
http://web.csie.chu.edu.tw/~cs87680/starsigns/09-aa.htm
金牛--
http://web.csie.chu.edu.tw/~cs87680/starsigns/02-aa.htm
處女--
http://web.csie.chu.edu.tw/~cs87680/starsigns/06-aa.htm
魔羯--
http://web.csie.chu.edu.tw/~cs87680/starsigns/10-aa.htm
雙子--
http://web.csie.chu.edu.tw/~cs87680/starsigns/03-aa.htm
天秤--
http://web.csie.chu.edu.tw/~cs87680/starsigns/07-aa.htm
水秤--
http://web.csie.chu.edu.tw/~cs87680/starsigns/11-aa.htm
巨蟹--
http://web.csie.chu.edu.tw/~cs87680/starsigns/04-aa.htm
天蠍--
http://web.csie.chu.edu.tw/~cs87680/starsigns/08-aa.htm
雙魚--
http://web.csie.chu.edu.tw/~cs87680/starsigns/12-aa.htm 
 



溫書~ 驚訝 分類: 未分類

今日去左個fd屋企溫書,溫溫下有2條友黎sell濾水器(其實係我個fd驚有咩野,所以叫我上佢屋企溫書)
嘩!成萬6蚊個,唔係雅,咁貴~~

今晚老豆叫我聽日幫手開工...唔係雅...算啦~~



2005 年 8 月 12 日  星期五   陰天


NEW namE !!! 開心 分類: 未分類

琴晚改左新名喇...終於
係一個呀sir幫我改嫁...多謝晒呀~~
叫 cyrus 呀,我都唔係好記得點讀添...
佢話實好多老c都讀錯喎...如果唔睇併音標~

之後又幫肥康改左個,叫 jonnes(好以唔係咁串)呀,幾好呀,又似佢個名喎,又幾...好聽喎~
不過佢唔中2喎,算啦~遲d先改佢再改過個啦~!

好喇,又係時候發溫喇~~發奮溫書呀~~



2005 年 8 月 11 日  星期四   晴天


溫書~ 不安 分類: 未分類

中於都升到中6喇,不過...咁即係話要溫書囉~
今日開始溫英文...溫咩好呀 >>??
做下comprehension同睇下報紙...仲有咩呢...??



2005 年 8 月 10 日  星期三   晴天


放榜~~ 不安 分類: 未分類

今日放榜呀,有14分呀
中文--e
英文--f
maths--b
phy--c
bio--d
chem--d
a maths--d
e+試升中6,如果中6都考唔番英文合格就升唔到中7 lu...要++倍努力呀!!
英文writing攞f,其他攞e,但係就拉勻攞f...
跟住d fd同李sir就叫我check卷喇...呀...5百幾呀...呀~~
之後交$果陣唔夠呀...周圍同人借~~要問老豆攞番先得~~

雖然升到中6,但係都好似唔係咁開心喎...
好似好對唔住nicole咁...好似攞左nicole個位咁... 總之感覺唔係咁好~~



2005 年 8 月 9 日  星期二   晴天


大頭蝦 滿足 分類: 未分類

琴日諗住打日記啦,點知唔記得左喎...真係大頭蝦呀...哈哈哈!!

e+係10:8am,打埋今晚日記先~
如無2外,今晚會同班豬朋狗友出街,今晚唔返屋企嫁喇,聽日就一齊返學校...放榜~~



2005 年 8 月 6 日  星期六   晴天


新日記~ 愉快 分類: 未分類

今日開左個新日記...多謝勤弟弟啦~

今日唔洗開工喇,正常就以後都唔洗啦,不過,都有唔正常的~i

今朝同jason入左賽馬會,買波喎...之後去左買野~
終於買左銀包喇...唔洗再用果個,仲久改名...拿拿改左個名佢先~!!

之後係金威,係果到見到渣渣明同胡9喎,咁啱呀~~!!



2005 年 7 月 19 日  星期二   晴天


19/7 呆滯 分類: 未分類

今朝一早比人鬧,佢(老豆)都chi鬼線...無端端鬧人的~~
唔知係咪因為咁,我沉默左成日

琴晚呀哥用電腦(打機),用左成晚...so打唔到日記...喔噢~~



2005 年 7 月 17 日  星期日   晴天


分齡賽~~ 不安 分類: 未分類

今日打元朗區分齡賽...當然係乒乓波啦
入左16強,之後就輸左lu~~
今次入到16強,已經好滿足lu...開心
而肥仔就入到8強,因為係16強果陣佢對手棄權~~

仲記得某某人對我講第一句話果打聲...瓦,好呀~~
果時佢把聲係沙沙地,但係幾好聽的...i,又開始發din了...要停了~~!!



2005 年 7 月 16 日  星期六   晴天


清泥頭 !! 無奈 分類: 未分類

呀媽琴晚話今日11點開工~咁我今日就9點起身,預計打陣機先啦~
點知搭車果陣佢打泥,話呀哥琴晚冇返,要我早d返去幫手...冇機打添,算~~

今日要清泥頭,仲諗住要搬到成隻9咁添~~點知等老豆落oral,等左成日...呀,我0願你叫我做野喇~~

等果陣見到條女個背影好熟口面喎~~好似係5527773366...算啦,我地e+ o既關係就係冇關係...不過係我心目中,你永遠都係我好朋友~~

今晚又出街食(呢個月仲咩呢??成日都出街食)又有飲酒了,大約飲左3杯幾啦~i,自從18歲以泥,我成日都飲酒喎~要節制下先,唔係多左個啤酒肚,咁就樣衰喇~~



2005 年 7 月 15 日  星期五   晴天


15/7 驚訝 分類: 未分類

E~琴晚又冇打日記添~~
今朝打番先,不過...e+明明係16/7
點解入到泥打日記,個日期仲係15/7嫁...??
算啦~照打啦~~

琴日又去左人地屋企瞓喇,之前個fd問我點解咁中2去人屋企瞓,因為人地屋企冇我自己o既老豆老媽囉...free!!
so我咪中2去人地屋企瞓囉,不過當然唔係個個屋企我都中2去啦,起碼都要啱嘴形先得格~

琴日係機鋪果陣...哈哈哈!!唔話得係咩c添...不過總之係正野啦~~(好似得豪仔同peter仔知)

琴日3點幾呀哥先起身,咁佢身上又冇$,咁我咪請佢食"早餐"囉!!落左去鴻x餐廳(唔可以賣廣告加ma)點知佢叫埋傑仔同豬熹....呀....我銀包得果$80,點知比佢地(當然+埋我自己啦)食左7十幾呀...又冇$洗lu~~!!

最近中2左一個game~
網址係http://hk.initialdthemovie.com/index_big5.html



2005 年 7 月 14 日  星期四   晴天


放假...^^ 分類: 未分類

好多日冇打到日記添...

琴晚又去左個fd屋企到瞓,到今朝
佢起身返工先,之後我至起身返工(記得幫佢鎖門呀~)
返到元朗我就去搵美旋借電話(我電話冇電呀...)
點知佢未開工...so我咪去搵雞仔囉,佢都唔喺鋪...呀
打左過白鴿轉,美旋中於返泥喇~~!!
打番以前鋪頭,瞓下有票攞未先...頂~格離有線,等陣~~
等下等下比人CUT左線添~
打打打...前前後後打左幾次,都冇結果~打比呀喬,叫佢幫我搵下有冇票先...頂~唔得閒遲d打比我...等等等,又打比佢,佢比左華哥聽
一聽就:唔得閒,係咁...嘟嘟嘟...!!
你估得你唔得閒咩,我夠唔得閒啦,我都要趕住去開工嫁~遲返又要比人"媽差"~~
頂...算,走...聽日先再攞過~~

返到屋企,見到有d我o既信喎~
c下攞去做住址證明先~
吓~唔得,唔係雅~~
來來回回都2次喇...頂
部電話幾時先開得呀!!
又話monday記封野泥,今日星期幾呀,仲未收到呀...#$%^&

之後同老豆食lunch(跟老豆返工緊係同佢食野啦)食食下佢話今日想抖下,休息番日喎~我緊係agree啦~~!!
陪埋佢睇e+,成2點lu~

同?u雞打波波,得1粒中...i...啱啱熱完身就要夠中,邊夠皮呀~~
不過都要照打的,算啦,1粒中就1粒中啦~照book,照打~~!!

之後就去左表弟屋企喇~~一排之後就返返屋企了!!

嘩!!做尋秦記呀...正~~
頂~老豆轉左台喎>>shit



2005 年 7 月 12 日  星期二   晴天


早收工!! 愉快 分類: 未分類

今日成11點先起身!
喔...一起身就去食lunch,之後跟老豆返工~(i...我唔做果邊都係因為想放下假,點知唔做果到,就要做呢到... )
因為我遲起身o既關係,冇去到天水圍果到做,老豆話聽日先喎~
so咁就早收工喇,i...今日隻臭雞要學車,就算早收工都冇後打波添~~
2奶呀2奶--我好掛住你呀,真係想搵日打獲甘你,打番夠本...!!



2005 年 7 月 11 日  星期一   晴天


happy birthday~ 愉快 分類: 未分類

今日小可生日呀~生日快樂!!

今日同老豆返工,周圍去~
其中去左落馬"周"搬番走d瓦仔...呀...好多呀~~
幾經辛苦,終於搬左一半上車喇,e...如果咁擺落去實唔夠位嫁喎,好啦,疊高佢啦~
等我疊高晒,老豆就叫我唔洗全部搬走,咁好囉,抖下囉~~
一排後佢返返泥,諗住走佬...點知...嘩,仲咩再d貨放晒一邊呀,如果咁搞,轉彎果陣會反車嫁...呀,要放番平均佢呀,白費晒心機添...頂

之後出街食,yy呀...??
哦...原來老豆生日,今日真係多人生日呀~
生日快樂呀 ---> 小可+老豆



2005 年 7 月 10 日  星期日   晴天


返工...第二日 不安 分類: 未分類

嘩~好耐冇打過日記喇...!!

i...又過左12點添... 是但啦~
諗住唔做,放下假嫁啦~點知老豆叫左我去幫手喎...又要返返工~~
今日係第2日,我都係冇咩做過野...因為今日幫拖o既人比我大力,而且我又唔識,so冇咩做過野~~

一早買左新電話,但係今晚先開始用...唔係咁慣添...對住佢真係打晒?...

今日有d好搞笑野呀...平伯伯開車走佬,但係條路好鬼窄,而且仲有個坑渠添~咁黃c傅咪伸個頭出去幫手望下囉...一排出出入入之後始終都係個尾"look"跌左落去,但係好在係跌果下踩行左油,扯番上泥...不過...hahaha...黃c傅個頭就因為呢下野...撞到...hahaha...好搞笑~



2005 年 7 月 8 日  星期五   晴天


踩冰~ 開心 分類: 未分類
今日係放假o既第一日呀,約左美旋同jason去西9龍踩冰~
一早交from 之後去左銀行攞咭~再交舖頭,見到個新仔喎...要上7樓執呀,幫下你啦...搞到我遲到添~~

嘩~去搵佢地果時落9c呀~買把"姐"先...!!
搭68x去西9龍,之後踩冰...坐左係到2次添...
算啦,第一次,係咁嫁啦~
踩完去食sushi...嘩... 好多人呀,係知早d去攞飛先啦...食飽飽,閃人~

 



2005 年 7 月 7 日  星期四   晴天


last day~ 不安 分類: 未分類

 今日係last day...嘩~聽日唔洗返工喇...!!
即刻約人~~

呢幾日唔知係咪因為我要走,佢地就係咁叫貨返泥,要我收貨...搞到個倉咁鬼亂...衰收尾添~~!!



2005 年 7 月 6 日  星期三   晴天


bad day 無奈 分類: 未分類

 琴晚同個fd去左食飯,呀...跌左個銀包呀~我張身分證呀...咁難得有張咁靚仔o既相~~
好在最後返返去果間野到搵番...冇人見到個銀包喎...haha~~!!
返到屋企諗住打日記啦...on唔到line...??yy...??原來冇交到$$~~
好了,e+得番了...^^

今日好無聊的一日~~
冇咩特別野...><

今日出"量"喇...有$200勤功獎喎...haha

 

 



2005 年 7 月 4 日  星期一   晴天


比賽~~!! 愉快 分類: 未分類

琴晚去左人地屋企瞓...冇得打日記添,算啦~琴晚又係去果條友屋企到瞓,不過冇飲到酒喎...所以次次去佢屋企瞓都係一撻落床就瞓著,但係琴晚就又眼瞓又瞓唔著...慘...

今日調假返學校打社際...win呀~~hahaha~~不過點解冇獎攞呢,幾時先比番個獎我...??會唔會同上年一樣,係牌仔呢~~??
之後同左肥仔,gap華去左銀座睇頭D...嘩...好正呀~~!!

又轉新日記喇~希望今次呢個好用啦,唔係又要轉過個~~