今日係水運會,大家都知水運會係最悶悶悶的時候‥
最好笑係比賽中,有個人唔知係想嘔定抽筋,係水池中間,佢慢慢想遊上黎,但唔夠力..之後成堆男仔博去扶佢(你估下)
,之後有人落水拉佢上黎...
12點半後,學校解散,我同歐陽,鵬狗,金錢龜,阿城,黃仲去食m記,之後狗仔同肥志都黎左,用左六折掛..變成7x蚊6個套餐-_-!
食完後,歐陽同黃仲走先 ,之後我,阿城,鵬狗,金錢龜同肥志搭2A返歸。
返到屋企,同鵬洗大亂,之後,無拉拉口流血,之後去止血-.-+
到5點,去出面賣左彩虹野俾人,400蚊^_^,同鵬分左200蚊•﹏•"
18:17分同泳兒傾電話到18:40分左右。
之後食野,玩左一陣彩虹,依家打日記仔,聽日返學,好開心牙Q_Q"
|