今日打波﹏﹏
同一位小學,就係上次講ge一位玩通天網巴的其一~~
我地打波,鬥波,玩左幾粒鐘,玩返彩虹,螞蟻一族今日怕左好似,無黎嚕,收左好多會員^~^
我鐘意自由,今日係最后一日喝苦藥><!
喝呀哏,不覺得怎苦了,希望病快好^^
不經不覺已星期三(12:01了..我看是星期四了=.=)
下星期一要上學嚕,我就不愛上學,無聊,我倒是愛上班,同事們各各很好^^
不說了,先去睡嚕,88~~~