下星期一打第二次比賽啦,好彩星期日,經理俾假期我放^^~
我要加強自已,練好射波技術,將對手打成20:0 哈哈,我的夢想啦,我們要征服協同﹗﹗﹗
今天是第二天的社會服務令╰•╯,唉,miss又係咁多爹,耳都爆啦,唉,如果小白唔報警,就無咩啦,搞到好無奈,頂﹗﹗
搞到同女出街機會都無左,唉唉唉﹗﹗﹗﹗
星期日,打算同小學朋友出街,哈哈﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗﹗
ying電話我扲到啦,哈哈哈,一定俾我溝到ge,*-*
今日見到『咪咪』,花名講得啦‥
咁都可以講到落去,想不到分手后的她,還那麼屈強﹗?
我也高與呀,他男朋友是神射手@@,說要教我射波,但沒空呀‥唉唉唉
今天的留言到這吧,辛苦死了,操‥‥
聽日總要去打人,唉,唔講啦﹗﹗
|