唉,今天是學校全方位,我地照返學啦,上左六堂,食完午餐‥‥上到5樓集合,上車‥‥‥
唉,同成班女一齊住,俾人圍o(其中肥婆最屌=.=)
之后踢左肥婆,正呀,成班女=.=+
到左果度,原來係....幫佢地施肥...除草...幹..早知不上學...
之后我地成班男仔走佬..去洗手間...好多女仔隻腳中招(蚊蚊∼∼∼∼∼叮叮)
哈哈我就無事,可能呢排食藥太多,唔野蚊=.=
之后,提早30分鐘等車...我地到洗手間bo煙。。我焦頭,成個人傻左,個頭成超級塞蟻人=.=”
之后,有左車啦,我地係度唱歌,好多人支持,由其是女仔,瘋狂一一一一=.=
唱beyond d歌,依家又覺得好正好聽....
唔知點解..
之后同嘉研(全班最靚女)傾計,哈哈,又唔記得扲電話...早知扲啦=.=
扲左黃仲相機拍左十幾張靚女相=.=
之后成班男士去網巴打機..好悶..我升左2v墨香...就25啦>3<
打左1粒鐘咁,d女無黎,就走啦‥‥
之后返home啦,回家叫亞哥俾我玩,我玩左陣,唔玩,玩psp,點知條魔王勁到爆,點都扲唔到z級,唔玩,之後聽到火警叫聲...仆街...7樓起火,......鵬狗對面
7樓 c15
>正面<
7樓 c04
哈哈,個門燒到黑黑黑黑黑黑
第一次見真正的火災...真可怕........
之后,回家....點知未煮......到10:00先食........肚子餓到咕咕咕咕
之后食藥....睡覺.....咁就過左一日....
|