今日,我六點起身,點知等唔到光電話,只好起身搞頭髮,搞到30分鐘后,得左,就搭車返school啦~
見到嘉妍已返到學校...我當無野行過.......進班房....放書包.....落樓梯......買水=.=
買水后,見歐陽佢地打緊兵波.....我就睇左一陣,之后,歐陽同我上去,溫書﹗﹗
我見到一個英語不會 celebate........殺了背??我叫人教..我跟練....她轉身對我笑...感動呀.........終於笑了~~~~萬歲~@@@
下午ih比賽...本是4人...搞到最后 我自願做后備....(其實不想比賽==)最后拿了第3..呼呼
英文默書了....汗....溫好的英文忘得一乾二淨......汗........我只好睡覺....不默\./.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
一定拿0分啦~~~哈哈~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*****
班主任堂嚕...今天是校長接待會...特別時間不用留堂....立即想衝回家....居被鵬狗拉去幫他溝布...汗汗...最后2人也手拉手成情侶嚕....
我還可憐啦=.=不知幾時,才可和嘉妍明正言順呢‥‥今天到這吧﹗﹗
|