『 一天的來臨,只有慢慢的、靜靜的來。 』
今天,起來已是6:10分了....比以往晚了3鐘。﹏。"
我起床搞頭髮。。。用了20分鐘。。吃早餐。。。。用了10分鐘。。。
最后6:50分打給鵬狗上學。。。。。
呀?上學還是和小白等人。。。。還打車輪。。。見了就煩躁。。。便睡覺。。。快到了學校。。。便準備下車。。。
今天是科學拔尖的畢業表演最后一日。。。我當然開心啦,唔駛在扲野去禮堂食,好白痴的行為﹗= ="
30分鐘后,來個大合照﹗﹗??
最后上課...是普通話筆試...天阿....完全忘掉了.....
只好用聰明腦子做。。只有2個字忘了怎寫....呀...到現在還不會...汗汗

只下課時間。。。我和阿明、1b個錢嘉、爆江去打機...無學生證,只可以去線上...汗.==.=
墨香死鬼左6次,唔想玩,有食鬼大場都放棄,汗=.=+
玩cs1.6....俾人射狗6次.....今日都係6字...好黑....回到家....7點30分...又係6.....汗......
........汗=.=:
一切都係6....點解...?點解...??點解﹗﹗﹗???
唔明...=.=
回家,第一時間 當然是洗澡啦~~~~~~~~洗完,吃飯,溫了點書...現在正要去看電視...明兒在說唄﹗﹗
謝謝大家支持喔~^^

|