| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 24 日 星期四  |
...貓也重情,不比人差...  |
今日睇到一篇好特別既新聞報導,
報導唔係講緊d咩既人,
亦唔係講d咩既罪,
講既係一種「情」!∼
俗語話:「人皆有情」
但「有情者」又點止淨係得人呢∼!?
原來動物都係好著重感情架∼!!
根據報導,
係福州市度有兩隻貓係馬路邊嬉戲個陣,
突然間有一輛既汽車駛過,
汽車仲將隻母貓撞倒,
公貓知道母貓被撞之後,
就即係走向母貓,
仲用佢隻小小既貓手安撫住母貓,
可惜既係母貓始終都係無反應!
但係公貓仍然都無放棄到,
公貓仲不停嘗試其他既方法,
希望可以令到母貓醒返,
但最後... ...
最後母貓都係死左∼!!
而公貓亦都感到絕望,
只係趴左係母貓既身上哀號,
同發出一d淒慘既叫聲!
貓公約係一個鐘之後先慢慢咁走遠∼!!
報導更指出當時圍觀既女市民亦都被貓公既行為所感動,
而眼氾淚光,甚至有人落淚,
更有人覺得感嘆!!
「貓也重情,不比人差」!

的確,
當我係睇緊呢篇報導既時候,
我自己都有點點既心酸,
既感動又感慨!
甚至會諗,
「點解人d人會比貓更冷血無情?!」
連貓都懂得去愛、去珍惜,
但點解人往往就要係「失去」之後先至真正體會到呢?!
現實始終係現實,
並唔係樣樣事都一定可以返到轉頭,
錯過左就係錯過左,
到時後悔已經太遲啦∼!!
* 願母貓可以早登極樂之地,
繼續快樂咁生活落去,
永遠守護住佢愛既公貓∼!!

今日都依然好黑仔,
想話沖涼個陣先知道原來盞燈壞左!
幾經辛苦終於都沖完涼,
點知手肘就撞左落度門既門鎖度,
仲即刻流血添∼!!
超勁∼∼
= =”
睇來爸爸話我係「豆腐人」其實都錯唔晒,
可能係真既都未定,
下下都咁易就整親∼!
都唔知好惱定好笑∼!!
Anyways,
我而家好期待我既趴地既來臨∼!!
Hey FDs,
I hope to see you all again!
I LOVE U GUYS VERY MUCH∼!

|
| 刊登時間:2008-01-24 10:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | 173 | ... | 470 | »
|