sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 24 日  星期四   晴天


...貓也重情,不比人差... 滿足
今日睇到一篇好特別既新聞報導,
報導唔係講緊d咩既人,
亦唔係講d咩既罪,
講既係一種「情」!∼

 

俗語話:「人皆有情」
但「有情者」又點止淨係得人呢∼!?
原來動物都係好著重感情架∼!!

 

根據報導,
係福州市度有兩隻貓係馬路邊嬉戲個陣,
突然間有一輛既汽車駛過,
汽車仲將隻母貓撞倒,
公貓知道母貓被撞之後,
就即係走向母貓,
仲用佢隻小小既貓手安撫住母貓,
可惜既係母貓始終都係無反應!
但係公貓仍然都無放棄到,
公貓仲不停嘗試其他既方法,
希望可以令到母貓醒返,
但最後... ...
最後母貓都係死左∼!!
而公貓亦都感到絕望,
只係趴左係母貓既身上哀號,
同發出一d淒慘既叫聲!
貓公約係一個鐘之後先慢慢咁走遠∼!!

 

報導更指出當時圍觀既女市民亦都被貓公既行為所感動,
而眼氾淚光,甚至有人落淚,
更有人覺得感嘆!!
貓也重情,不比人差」!

 

 


 

的確,
當我係睇緊呢篇報導既時候,
我自己都有點點既心酸,
既感動又感慨!

 

甚至會諗,
「點解人d人會比貓更冷血無情?!」

 

連貓都懂得去愛、去珍惜,
但點解人往往就要係「失去」之後先至真正體會到呢?!

 

現實始終係現實,
並唔係樣樣事都一定可以返到轉頭,
錯過左就係錯過左,
到時後悔已經太遲啦∼!!

 

* 願母貓可以早登極樂之地,

 

繼續快樂咁生活落去,

 

永遠守護住佢愛既公貓∼!!

 


 

  
  
今日都依然好黑仔,
想話沖涼個陣先知道原來盞燈壞左!
幾經辛苦終於都沖完涼,
點知手肘就撞左落度門既門鎖度,
仲即刻流血添∼!!
超勁∼∼
= =”
睇來爸爸話我係「豆腐人」其實都錯唔晒,
可能係真既都未定,
下下都咁易就整親∼!
都唔知好惱定好笑∼!!

 

Anyways
我而家好期待我既趴地既來臨∼!!

 

Hey FDs,
I hope to see you all again
I LOVE U GUYS VERY MUCH∼!
 
刊登時間:2008-01-24 10:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]