| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 27 日 星期日  |
...蘿蔔糕の製作篇...  |
今日好開心呀∼!
可以同個朋友仔一齊整野食,
當然啦,
教整野食個個一定唔係我∼!
我地搵左個「師父級」人馬來教我地∼
個師父就係... ...
我的五星級「爸爸」∼!!
哈哈∼!!
師父今日教我地整既將會係─→蘿蔔糕
哈哈∼∼即係我既最愛呀∼!!
今朝我地好早就已經起左身,
大約十點幾就已經去左嘆茶∼!!
之後師父就帶左我地去買今日要用既材料啦!
好多呢∼∼!
我地買左既材料有:
白蘿蔔 十斤
生粉 兩包 (爸爸預先買左)
鷹粟粉 一包
獵肉 兩條 (好似用左條半多d∼)
獵腸 六條
蝦米 數兩
當然仲有買一d鋁盒來裝蘿蔔糕啦要∼!!
返到屋企,
我同朋友仔兩個人就夾手夾腳分工合作咁開始整野,
佢就負責將d獵肉同獵腸切粒,
我就負責整蘿蔔絲∼!!
嘩嘩嘩∼∼
d蘿蔔好大個呀∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼
你睇∼
個蘿蔔比起我地兩個既手都仲要粗同大呢∼!!@@”

我地仲玩刨蘿蔔添呀∼!!
都幾好玩,
不過就攰左d咁囉∼!
(我一次過刨左五個! @@”暈∼!)

五個蘿蔔足夠將個WOK變成咁
↓↓↓↓
以上既圖係係未「加料」個陣影既,
係得蘿蔔only∼!!
之後就會再加料泡製∼!!
係已經加左料架啦∼∼
你留心睇睇個WOK你就知架啦∼!!
整完之後,
仲要拎去蒸,
蒸到熟先至可以食架∼!!
需時幾耐就要睇你整幾大個啦∼!!

呢d就係製成品啦∼!!!
我地既愛心蘿蔔糕∼!
呵呵∼∼
當然,
我地兩個就要搶先試食自己既製成品啦∼!!
唔客氣啦∼!!

失禮的說,
我地兩個唔駛一陣仔就已經食左半盒啦∼!!
朋友仔都話正,
整左個〝V〞字手勢∼!!

最後... ...
仲有大大個既蘿蔔糕之王登場∼∼!!!
↓↓↓↓↓

希望食既人個個都開開心心啦∼!!
|
| 刊登時間:2008-01-30 12:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | 169 | 170 | 171 | 172 | ... | 470 | »
|