sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 31 日  星期一   晴天


...水造女人... 開心
「女人係水造既!」
呢一句說話成日都會聽得到!
我諗好多人亦都會同意!

女人,

唔係個個都咁可愛、咁迷人,
之但係水造既女人就有一種攝人既「魅力」!

或者呢d就係水造既女人既優勝之處,

就算喊都要喊得其所!

有d女人係嗌交個陣好鍾意用「眼淚」大人,

希望人地會心軟咁話,
係,的確係行得通既,
不過如果成日用既話就無謂啦,
講真,
同一味餸日日食你都唔鍾意啦,
何況次次一嗌親交就喊,
到時唔好話人地唔錫你唔理你,
係你自己太煩就真!!
  
女人好明白「眼淚」係一種「殺傷力」頗大既絕招,
所以佢地唔會隨便咁使出佢地既「絕招」!

即使佢地遇到幾咁唔開心既事都好,

佢地係人地既面前永遠都係掛著一個笑臉,
從來無人知道原來笑臉背後埋藏著一d傷心既事!!

 

 

有好多女仔係唔開心個陣,

都會想盡辦法去發洩或者冷靜∼
有d人會鍾意自己一個冷靜一陣;
有d人會鍾意望下海,吹下海風,清醒下;
有d人會鍾意搵人傾下心事;(當然係搵最fd個d啦!呵呵)
有d人會鍾意淋下雨,淋醒自己咁話喎;
有d人會鍾意喊;
有d人會鍾意扔下野、打下野來發洩

當然啦,

發洩或冷靜既方法又點止呢d咁少呀∼!!

每個人都總會有自己既方法去冷靜同抒發既!


而我,

我都係同一般既女人一樣比較鍾意喊!
但係如果有時間既話我反而會選擇去吹海風多d,
因為喊完個人實在太攰啦,
要有足夠時間去休息返先得∼!!
而望海就會自在一d,
個人會覺得舒服d!
望住個海個陣,
我會有一種咁既感覺:
個海之大,反而會覺得自己好渺小,
更覺自己內心既不快只不過係「一丁點」,
並唔係咩大不了既事∼!!
所以每次望完海、吹完海風個心都會舒服好多∼!!

相反,

真係要喊既話,
我會係沖涼個陣先喊,
因為咁至少唔會有人知道你「」左幾耐∼!!
喊完又可以訓返覺好既∼!!
我唔選擇淋雨係因為我怕凍!!

 

Anyways,
ap e er!!

 

希望個個新一年都開開心心∼!

 


 

 
刊登時間:2008-01-01 07:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]