| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 31 日 星期一  |
...水造女人...  |
「女人係水造既!」
呢一句說話成日都會聽得到!
我諗好多人亦都會同意!
女人,
唔係個個都咁可愛、咁迷人,
之但係水造既女人就有一種攝人既「魅力」!
或者呢d就係水造既女人既優勝之處,
就算喊都要喊得其所!
有d女人係嗌交個陣好鍾意用「眼淚」大人,
希望人地會心軟咁話,
係,的確係行得通既,
不過如果成日用既話就無謂啦,
講真,
同一味餸日日食你都唔鍾意啦,
何況次次一嗌親交就喊,
到時唔好話人地唔錫你唔理你,
係你自己太煩就真!!
女人好明白「眼淚」係一種「殺傷力」頗大既絕招,
所以佢地唔會隨便咁使出佢地既「絕招」!
即使佢地遇到幾咁唔開心既事都好,
佢地係人地既面前永遠都係掛著一個笑臉,
從來無人知道原來笑臉背後埋藏著一d傷心既事!!
有好多女仔係唔開心個陣,
都會想盡辦法去發洩或者冷靜∼
有d人會鍾意自己一個冷靜一陣;
有d人會鍾意望下海,吹下海風,清醒下;
有d人會鍾意搵人傾下心事;(當然係搵最fd個d啦!呵呵)
有d人會鍾意淋下雨,淋醒自己咁話喎;
有d人會鍾意喊;
有d人會鍾意扔下野、打下野來發洩
當然啦,
發洩或冷靜既方法又點止呢d咁少呀∼!!
每個人都總會有自己既方法去冷靜同抒發既!
而我,
我都係同一般既女人一樣比較鍾意喊!
但係如果有時間既話我反而會選擇去吹海風多d,
因為喊完個人實在太攰啦,
要有足夠時間去休息返先得∼!!
而望海就會自在一d,
個人會覺得舒服d!
望住個海個陣,
我會有一種咁既感覺:
個海之大,反而會覺得自己好渺小,
更覺自己內心既不快只不過係「一丁點」,
並唔係咩大不了既事∼!!
所以每次望完海、吹完海風個心都會舒服好多∼!!
相反,
真係要喊既話,
我會係沖涼個陣先喊,
因為咁至少唔會有人知道你「喊」左幾耐∼!!
喊完又可以訓返覺好既∼!!
我唔選擇淋雨係因為我怕凍!!

Anyways,
Happy New Years!!
希望個個新一年都開開心心∼!
|
| 刊登時間:2008-01-01 07:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | ... | 470 | »
|