sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 15 日  星期六   晴天


...放手.放棄愛情... 鬱悶
」,究竟為何物?!
到而家我仲未能夠清楚明白、了解到箇中既意義!!

或者,

都只因我太笨,
所以先未能明白、了解何謂「」!!

」一個人究竟係快樂既事抑或係一件不幸既事呢?!

」一個人究竟係一種幸福定抑或係一種負擔呢?!
」一個人究竟係開心既事抑或係痛苦既事呢?!

 以上既問題統統都係我未能夠理解既!!!


我既想法比較簡單、直接!

覺得「」可以係好簡單既事,
反而唔太鍾意將「」睇得太過複雜!
而我所理解既只係『愛我所愛』!

但係,

我想問:「我所愛既又係咪正正合我心意呢?!」
呢d都係一個未知之數,
需要時間去證實!

我自問係愛情路上,

係一個經不起考驗受不了打擊既人!
原因只得一個,
「我害怕失去!」
 

  

如果自己愛既個個人已經唔愛自己既話,

我諗「放手」會較為合適!!
至少我咁做既話唔會成為佢既負擔,
亦唔會俾到壓力佢!
正正因為咁,
我會選擇「放棄愛情」!!

其實要「放棄愛情」都需要勇氣

如果勇氣不足既話,
就只會裹足不前,
最後變成既只有「」,
」係恨對方不夠恨心、恨自己不夠洒脫!!
 

放棄」唔等於你唔愛佢,

放棄」反而係另一種「愛的表現」!!

之所以選擇「放棄」,其實都係因為「」!!

因為「」佢,你會想佢得到真正既快樂;
因為「」佢,你會想佢得到真正既笑容;
因為「」佢,你會想佢得到真正既幸福!!

既然兩個人既愛情已經成為往事既一部份既話,

又何苦要拖拖拉拉,辛苦自己又辛苦人地呢?!

如果你真係想人地幸福既,

放手」就已經係一種「祝福」!!

其實諗深一層既話,
你會發現「放手」係一種對雙方都有好處既做法!
放手」既可以另對方開心、快樂,亦可以令對方得到幸福!!
放手」雖然唔係咩無私既表現,但亦都算得上係「愛自己」既表現;
放手」雖然令人難捨,令人痛,但至少咁做大家都會好過一點;
放手」雖然難,但「長痛不如短痛」!

若果真係走到最後既呢一步既話,

怪就只怪你地「有緣無份」吧!
既然如此,
就更加應該洒脫一點,
令大家得到一個美麗既回憶!

如果係我既話,

我會想得到一句如此既說話...「我不愛你!」

 

「既然你已經想離開既話,

 

請你唔好再理我既想法,

 

你儘管開口講『我已經唔愛你!』

 

好讓我死心!」

 


既然要走既話,

留都係徒然,
倒不如令自己變得高尚一點,洒脫一點!

雖然講就好似好易,亦好似理所當然咁,

但係做就...
我知我未必接受得到,
但係咁樣亦都係一種「解脫」!

再者,

放棄愛情」亦不等如放棄全世界,
只要放眼去睇既話,
你就會發覺「愛情」只係人生既一小部份,
有既時候當然會比較美滿,
但無既話亦不算甚麼!!

做人有時候係會有一d好難取捨既時候,

但只要覺得係啱既,
又何妨一試呢?!
只要唔令自己後悔既話,
咁就已經係做啱左一半!
 
刊登時間:2007-12-15 06:36 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]