sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 3 日  星期一   晴天


...等待?!... 滿足
等...
有人會覺得係一件苦事,
但亦有人會覺得係一件樂事!

有人會覺得...

「等」,總係令人覺得孤苦;

「等」,總係令人覺得寂寞;
「等」,總係令人覺得淒慘... ...

但亦有人會覺得...

「等」,係一種幸福,係好甜蜜既∼!!

既然咁矛盾既話,

究竟點解要去「等」呢?!
究竟為咩而去「等」呢?!
你等緊既係咪值得你去「等」呢?!

當你鍾意一個人既時候,

你好可能會去「等」佢,
或者為佢做盡各種傻事,
但咁樣係咪就係「愛」既表現呢?!
相信你同我都知道唔係!

雖然「等」唔係一件錯事,

但係無了期咁等落去又係咪辦法呢?!

為左一個人而放棄左身邊既其他選擇又係咪啱既做法呢?!

 

講真,

如果人地開心、幸福既,

咁你又何必將自己幻化做一個「失敗者」呢,
又何必要「虐待」自己呢,
倒不如放開d,
退後一步睇清楚,
有時可能發現做朋友會比做情人來得開心!!
 

係,你有權去鍾意人、掛住人同去等,

但係先諗諗你自己先囉!!
自己都未攪得掂既,
你又點叫人去接受你,
點叫人去將自己交託俾你呢∼!

我咁講唔代表我讚成人地去等,

但我亦唔代表我反對!
(廢話一句 = =”

好多時做人就係咁架啦,

有既個陣就唔識得去珍惜,
到左失去個陣先會知道、明白自己想要咩!
 

  

個陣咪就係遲之嘛∼!!


但既然都分開左既,

倒不如洒脫一d,
拎返一點尊嚴∼!
(幾型呀∼!咔咔咔咔∼)
而唔係一味死纏!

如果當初都分開得既話,

就緊係有個原因先會變成咁啦,
正所謂「事出必有因」,係咪先?!
而唔係得閒無事又話掛又話剩咁,
如果係咁得閒倒不如努力工作好過∼!!
 

 


 

 
刊登時間:2007-12-05 09:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]