| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 3 日 星期一  |
...等待?!...  |
等...
有人會覺得係一件苦事,
但亦有人會覺得係一件樂事!
有人會覺得...
「等」,總係令人覺得孤苦;
「等」,總係令人覺得寂寞;
「等」,總係令人覺得淒慘... ...
但亦有人會覺得...
「等」,係一種幸福,係好甜蜜既∼!!
既然咁矛盾既話,
究竟點解要去「等」呢?!
究竟為咩而去「等」呢?!
你等緊既係咪值得你去「等」呢?!
當你鍾意一個人既時候,
你好可能會去「等」佢,
或者為佢做盡各種傻事,
但咁樣係咪就係「愛」既表現呢?!
相信你同我都知道唔係!
雖然「等」唔係一件錯事,
但係無了期咁等落去又係咪辦法呢?!
為左一個人而放棄左身邊既其他選擇又係咪啱既做法呢?!

講真,
如果人地開心、幸福既,
咁你又何必將自己幻化做一個「失敗者」呢,
又何必要「虐待」自己呢,
倒不如放開d,
退後一步睇清楚,
有時可能發現做朋友會比做情人來得開心!!

係,你有權去鍾意人、掛住人同去等,
但係先諗諗你自己先囉!!
自己都未攪得掂既,
你又點叫人去接受你,
點叫人去將自己交託俾你呢∼!
我咁講唔代表我讚成人地去等,
但我亦唔代表我反對!
(廢話一句 = =”)
好多時做人就係咁架啦,
有既個陣就唔識得去珍惜,
到左失去個陣先會知道、明白自己想要咩!
個陣咪就係遲之嘛∼!!
但既然都分開左既,
倒不如洒脫一d,
拎返一點尊嚴∼!
(幾型呀∼!咔咔咔咔∼)
而唔係一味死纏!
如果當初都分開得既話,
就緊係有個原因先會變成咁啦,
正所謂「事出必有因」,係咪先?!
而唔係得閒無事又話掛又話剩咁,
如果係咁得閒倒不如努力工作好過∼!!
|
| 刊登時間:2007-12-05 09:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | ... | 470 | »
|