男人係某程度上都算得上係一種比較鍾意依賴人既生物!
佢地細個個陣會依然媽媽,
大個左識得搵錢,又有女朋友既時候,
佢地又會依賴左女朋友,
當佢地結左婚之後,
佢地就會依賴佢既另一半!!
咁,豈不是當左佢身邊既女人係佢既「媽媽」?!
其實咁又未必既,
男人之所以變得依賴,
都係因為某d因素所致既姐,
佢地最終想既都係要一份既「關心」姐∼!!
當男人係未有女人個陣...
1. 佢地仲係一個「細路仔」、「小男孩」!(唔理係生理定心理啦,都係既姐!∼哈哈!!)
2. 攰既話,佢地會不停同自己講「我得既,我仲可以繼續!」
3. 病左既話,佢地只會「偶」都好返為止,除非佢地真係頂唔順先至會去睇醫生!
4. 肚餓既話,佢地會自己搵野食,自己攪掂!
5. 唔開心既話,佢地就會三五知己咁痛飲一番!
6. 會識得點樣去照顧好自己,至少唔駛令人擔心!
7. 識得將自己既野放得好好睇睇,雖然唔算得上整齊,但自己搵得返出來就已經算好好架啦!(哈哈!)
8. 佢地唔識得「浪漫」,覺得「浪漫」只係一種不設實際既野,要來氹下女仔就得!
9. 佢地唔會明白點解女人咁鍾意喊,同點解會喊!
10. 佢地唔知道女人傷心個陣既需要!
11. 佢地會覺得男人講過既野一定會做得到,「牙齒當金」咁話!
12. 佢地好鍾意學人「講」愛情,同「教」人點去愛!
當男人係有左另一半個陣...
1. 佢地唔再係一個「細路仔」或者「小男孩」,佢地會成為一個「真男人」,無論生理同心理都係,因為會多左一個人要照顧埋,個人自然都會成熟左∼!
2. 攰既話,佢地就會學人「撒嬌」,就算唔係真係攰,佢地都會話好攰好攰,因為佢地想另一半幫佢按摩!
3. 病左既話,佢地都會第一次間話俾另一半知,等佢來關心自己,因為男既會覺得睇住對方照顧自己個樣係一種「幸福」!
4. 肚餓啦喎,當然都係第一時間同另一半講啦,等佢可以煮野食俾自己,因為男人會覺得有人煮野食俾自己係一種「幸福」!
5. 有唔開心既話,男人會想同另一半一齊分憂!
6. 會開始變得粗心大意,因為佢地覺得就算自己照顧唔掂自己都會有人理!
7. 會開始將d野亂咁擺,因為會有人幫佢地執返整齊,呢一樣都係男人想要既「幸福」!
8. 佢地會識得咩係「浪漫」,其實女人最想既就係同鍾意既人一齊白頭到老就真!
9. 佢地會開始明白點解女人會喊,因為女人俾自己鍾意既人傷害左所以喊,因此懂得自我調節一下!
10. 佢地知道女人點解會傷心,仲會學習點去安慰人,係女人喊既時候會識得擁抱佢,令佢覺得有一種可以依賴既感覺!
11. 雖然講真話係好事,但係當男人有另一半之後,就唔會事事都講真話,因為愛情都需要一d「美麗既謊言」來調劑一下!
12. 男人唔淨係學人「講」愛情,同「教」人點去愛,反而會踏踏實實咁談一場戀愛,再唔係空口講白話!
其實又點止男人有依賴心呀,
女人都一樣有,
只不過係大家所要既野唔同姐∼∼!
|