| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 10 日 星期六  |
...『只要忍得到,幸福必定到!』?!...  |
『只要忍得到,幸福必定到!』
上面既呢一句說話,
係我係偶然既機會之下聽返來既!
雖然好似好啱咁,
但係我對呢一句說話就存有疑問!!
句說話講話,
『只要忍耐一下,等待苦況過後,幸福就一定會來臨!』
但係我想問,
係咪忍耐就一定會有幸福呢?!
如果係既話,
究竟要等到幾時?!
難道要等到青春、光陰耗盡?!?
等,係一件苦事!!
總覺得時間好難挨得過去,
雖然話時間會慢慢咁過,
但係等待的確令人難受!!
如果真係要等待既話,
我寧可自己去努力捉緊幸福,
至少我會覺得咁比較實在一d!!
但呢個世界就係咁,
總係鍾意捉弄人,
係你好努力既時候,
個天偏偏就會製造出好多『意外』來阻外你,
甚至打擊你∼!!
如果係呢個時候你放棄既話,
你就會成為『失敗者』、『輸家』!!
相反,
如果你肯繼續努力向前既話,
你就有機會走出呢個死胡同!!
而家,
我要做既就係向我既目標邁進∼!!
我會努力!!
因為我已經唔想再等啦,
既然我等唔到我想要既幸福,
倒不如自己去捉住仲來得痛快!!
因為我已經唔想再失去任何野,
我已經輸唔起啦∼!!

|
| 刊登時間:2007-11-11 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | ... | 470 | »
|