| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 7 日 星期三  |
...男人.女人...  |
男人,時刻都會渴望新鮮感同刺激,
女人,時刻都會渴望安全感同關心∼!
正因為咁,
男人會窮盡大半生既時間來追求/追尋自己想要既野,
而女人就會選擇用大半生既時間來等待/守侯!!
女人想要既,
可以係好簡單,但係又可以係好難得到既野;
相反,男人想要得到既野,就真係簡單得多!!
男人善於用『甜言蜜語』來氹女人,
甚至許下承諾以博取芳心,
女人卻偏偏信以為真,
甚至傻得以為自己係世界上最幸福既人!
一個承諾,
在於男人同女人而言,
分別亦都有所不同!!
男人可以隨便或者任意咁對女人許下一個承諾,
但當開心過後,
又有誰會記得呢個承諾呢?!
大多都拋諸腦後∼!!
但女人卻偏偏因為一個既承諾(戲言?!),
而去相信個一個人,
甚至去為佢而死守愛情!!
浪費青春∼!!
係男人既角度來講,
呢一種女人係『蠢』女人!!
但係偏偏男人就係鍾意女人既『蠢』,
因為咁先至可以令佢地覺得自己『叻』!
男人覺得女人鍾意自己,
係因為自己既『壞』而吸引左女人,
但係女人既角度,
要鍾意一個人唔係因為佢『壞』定『唔壞』,
而係『值得』定『唔值得』!!
就算一個幾壞既人都好,
都總會有佢『優勝之處』,
就係可能因為佢既優點未被其他人發現,
所以其他人先會覺得個女人蠢,
蠢到竟然愛上一個『壞』男人!!!
所以,
『男人不壞,女人不愛』,
根本就唔絕對既事∼!!
其實呢個世界又點會淨係俾男人尊美先得架,
要壞既話,其實女人都可以好壞,
甚至比男人壞得更徹底!!
但大多數既人都會認為女人既『壞』=『墮落』!!
係大多數既人眼中,
如果一個女人變到好似男人咁隨便既話,
佢地就會話佢『唔愛惜自己』、『太隨便』、『自甘墮落』之類!
但試問又會唔會有人用d咁既說話來形容男人呢!?
我諗都無咩幾個人會咁諗!!∼
反而有d人會用『風流倜黨』來形容佢地添∼!
咁,未免太抬舉左男人,踩低左女人啦掛!!
既然係咁,男人可以做既野,
女人點解唔做得呢?!
男人可以有好多個情人,女人都可以!!
男人可以撩女仔,女人都可以識男仔!!
男人可以有外遇,女人都可以... ...
之但係女人會唔會咁做,都係一個問題!!
因為佢地好清楚自己心入面仲有一個人既時候,
佢地都唔可能咁做!!

|
| 刊登時間:2007-11-10 07:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | ... | 470 | »
|