| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 30 日 星期二  |
...大頭蝦.Presentation...  |
今日又做左『大頭蝦』!
今日放工一心諗住快d返屋企整埋個presentation d野啦,
咁我就好快咁返到去,
去到門口先發覺...
我.無.帶.鎖.匙.呀!!!!!
真係死得∼!!
咩都無帶,連功課呀,筆記呀咁都無帶∼!!
於是我就打電話搵人求救!
哈哈∼∼

攪左一輪終於都返到屋企∼!!
好彩好彩∼!
返到屋企之後,
第一樣要做既就緊係份presentation啦,
死都要死掂佢呀真係∼!
唉,『幾經辛苦』終於都做完,
可惜一返到學校見到個white board寫住:
『每組present既時間為5mins,
順次序由第一課開始』
我睇到之後第一時間就話,
「佢傻架,一人講一part都唔夠啦!得個5分鐘!」
講完呢句我就同個同學去左toilet!
點知返來就見到個white board改左,
變左10分鐘!!
唔通我講得太大聲?!(嘩哈哈∼∼!!!)
下個星期二就考啦呢科,
上左咁耐都唔知佢教咩,
真係死都有知,
都唔知點溫好,
真係想講句:『Kill me, plz!』
唉∼殺左我好過啦∼!!
睇來,呢個week都係要『閉關』架啦∼!!!
可憐!∼ T-T

|
| 刊登時間:2007-10-31 02:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | ... | 470 | »
|