| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 25 日 星期四  |
...敗家日...  |
今日我又做左『敗家精』啦∼!!
哈哈
不過今日真係好開心∼!!!!
好似好耐都無試過今日咁癲啦!
今日一放工就走左去剪頭髮,
諗住轉轉個髮型,
但係又唔係太敢,
因為怕唔好睇嘛∼∼!!!
於是個hairstylist就幫我用夾夾左來俾我睇∼
就係咁又令我諗返之前借個頭俾人做model既事,
個次借個頭俾個fd考試,
佢又係要整curly hair既,
佢整左好耐呀個次,
雖然唔係電,
係吹,但係都整左好耐∼
一路整既時候,
我就望住塊鏡,
佢就偷偷地笑,
個陣已經覺得好似怪怪地咁,
之後攪掂晒,到洗頭個陣,
佢就話俾我知點解佢會笑,
佢話:
『你覺唔覺得你好似個d公仔呀,
淨係望住面鏡眨眼!幾得意喎!』
我聽完就O左咀,
我就話:
『唔係掛,唔好啦,你快快手攪返掂佢!』
哈哈∼∼
而家諗返起都好攪笑∼
所以當個hairstylist幫我夾完之後,
我望左一陣都係揀左整返直∼∼!!!
(好彩無俾人鬧姐,一陣人地以為我玩野!∼)
剪完頭髮之後,
就諗住去食lunch,
(個陣都已經係3點幾啦!)
點知行行下又唔係咁想食野,
又俾我見到一間迎開既衫鋪,
於是我就入去睇啦,
一睇之下,
發覺好多野都好想好想買喎,
之但係又未出糧喎,
所以唔可以一次過買太多,
只係買左呢幾樣野:
1. 冷織連身裙(深啡色)
2. 黑色連身裙(有少少閃既金粉)
3. 杏色百折裙
4. 冷織短外套(白色)
就係幾樣野就已經用左成600幾啦,
最平係杏色百折裙,80幾姐∼
其實我仲有幾樣野想買架∼∼
哈哈
快d出糧就好啦∼∼∼
好野∼今個秋天、冬天又有靚衫lu∼∼
不過,
今日就係咁敗左成800幾∼
果真夠敗家∼∼!!
哈哈

|
| 刊登時間:2007-10-25 08:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | ... | 470 | »
|