sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 14 日  星期三   晴天


...難忍.累人の男人篇... 開心
好多時都會聽到d男人話:『女人累人∼!』
但女人又會覺得:『男人難忍∼!』

 

究問個問題係邊呢?!
錯在d乜野呢?!
究竟係男人既錯定抑或係女人既錯呢?!

 

係女人既角度來睇既話,
男人都唔係好得好多,
女人亦會覺得d男人好『難忍』∼!!

 

點解女人覺得男人『難忍』?
咪就係因為:

 

1.                           - 女人蠢就可以原諒,但係男人蠢既話就真係無得好講
  
2.          自私             - 咩都收收埋埋,怕俾人知,俾人見
  
3.          自大             - 男人好鍾意認叻,凡係有女人對佢好少少,佢都會以為人地鍾意佢
  
4.          高傲             - 當個男人有錢、有地位既時候,佢就會變得不可一世,開始睇唔起人,覺得人地襯佢唔起
  
5.          花心             - 當然唔係個個男人都係,但係花心既男人的確好難忍受,女友多到開幾枱麻雀都得個d就緊係唔掂啦
  
6.          吝嗇             - 雖然「慳」係一種美德,但係過份慳就會變成吝嗇
  
7.          尊嚴             - 咩都話尊嚴、尊嚴,咁「樽鹽」值幾銀呀?!
  
8.          呆板             - 不善溝通,應對黑板式,一個字「悶」
  
9.          粗魯             - 講野同做野都粗聲粗氣,加埋晒d不文字詞
  
10.      咸濕             - 簡單一句:「滿腦子壞思想」
  
11.      脾氣大         - 好易為小事而引起爭執
  
12.      無情趣         - 做咩都係黑板式,毫無情趣弄言,就連氹下對方都覺得無聊
  
13.      講大話         - 做左d野唔想俾對方知,就用「大話」來掩飾,攪到要「大話一個冚一個」
  
14.      唔夠成熟        - 思想太幼稚,唔識諗既就係唔成熟,咁個女仔又點會鍾意d咁孩子氣既男人呢
  
15.      自尊心強        - 做錯左野俾人話兩句又變死狗,唔襟鬧
  
16.      義字行頭        - 咩都話「朋友話」,朋友講咩就做咩,講咩就信咩
  
17.      事業心重        - 無時無刻都係諗住做野,理都唔得閒理下對方
  
18.      佔有欲強        - 咩都要管一餐,無論著咩,去邊,見邊個都好,一一都要知,要完全控制對方,
                                       只想女人全心全意100%對佢一個好,對其他人好少少都唔得,慌死分薄左咁

 

(未能盡錄,諗到可以話我知)


 

講真,
如果有個男人有齊以上咁多既「特質」既話,
就真係...
執到都喊三聲囉∼∼∼嫁唔過!∼

 

想話變做一個好男人咩,
其實都唔係難既∼!
何況呢個上又邊會有人有齊晒咁多「特質」先得架∼!

 

男人... ...

 

可以大方一d,唔好好似女人咁小家先得架嘛,斤斤計較咁,你話幾難睇呢!

 

可以專一d,等對方可以安心一d!對方安心囉喎,自己做人都易d啦!(哈哈!!)

 

可以成熟d,成熟識諗既男人總係比到人一種值得依靠既感覺!

 

可以多點幽默感,講得講下笑,氹下對方開心,講到尾兩個人一齊都係想開開心心姐!

 

可以慳,但係就唔好慳埋d婆仔數,唔係就真係成個女人仔咁架啦∼!

 

可以誠實d,雖然有時係要講下一d「美麗既慌言」,但都要適可而止,唔好越講越大,越講越多,咁樣只會傷害到大家!

 

尊嚴的確好重要,但有時總要認下低威架啦,氹女仔無法啦∼!「樽鹽」姐,廚房仲有,無就落街買囉!(哈哈!)

 

事業係重要,但係都要識得分配時間,工作時就工作,放工就理下對方,顧下對方既感受嘛!

 

脾氣都係一個問題,雖然每個人都有脾氣,但係臭脾氣就一定係壞事!!

 

咸濕唔係問題,講真,邊有男人唔咸濕先得架,唔咸濕就唔係男人啦!(哈哈),不過唔該應該正經個陣正經d啦∼!

 

義字行頭都唔係錯,錯在唔識得點去做人,唔係朋友講既就一定要聽、一定要做,自己都要獨立思考下,
或者同另一半商量下,等佢都有個「知」字嘛!

 


 

 

各位姊妹們,
如果遇到個有齊以上咁多優點既「絕種好男人」既話,
你地就要捉實啦∼!!
唔好執到寶當草呀∼!!

 


 


 

男仕們:
以上純粹觀點與角度既問題,
如果唔啱睇既就唔好睇啦∼!
免得你地激氣∼!!
(純屬個人意見!)

 

刊登時間:2007-11-18 12:49 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]