sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 30 日  星期五   晴天


...奇蹟?!... 開心
今日好開心呀∼

雖然今日發生左d小插曲,

令到今日既心情有d起伏,
但係總括來講都係好開心既一日∼!!

今晚學校有測驗,

但係就一d都無溫到,
太攰啦呢排,
剛剛病好少少,
而家仲係無咩精神,
可能係因為呢幾日都凍凍地啦,
要冬眠啦∼∼!!!
哈哈∼!!

返到學校,

諗住測驗完左先去行陣,
點知個測驗又鬼咁簡單,
得個幾頁紙仔,
做左唔夠十幾分鍾就已經走啦,
開頭仲諗住放break先走,
點知個啊sir話考完可以早d放break
等到八點十分先返返來喎,
唔係掛,
而家先至係七點八都未夠,
要我地等成半個鐘?!
算吧啦!
都係走架啦呢半堂∼!
嘩咔咔∼!!

走左之後,

我就同另一個同學去左行街睇野,
行到咁上下我地就去左食野,
食雲南米線呢∼!!
好味∼
一路食一路傾,
傾傾下佢突然同我謂話電腦科已經出左成績,
個下我就打左個突,
我就問佢咁即係點呀?!
我地3個咩grade!?
知唔知我咩grade呀?!

佢一答我係A-我就開心到想彈起,

因為一路都諗住拎B多架啦,
而家拎到A-,
我真係開心到不得了∼!!

拎到個A真係要多謝好多人先真,

唔係佢地我又點會拎到人呀∼!!

多謝晒你地∼!!


佢地教我個陣無俾我激死都已經好好架啦,

以我咁傻更更既人來講∼!!
哈哈∼∼!!
 
刊登時間:2007-12-02 04:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]