| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 4 日 星期五  |
...新屋入伙趴地...  |
今日好開心呀,
終於都到左交最後一期學費既時候啦!!
哈哈∼!!
咁亦即係話我既讀書生涯就接近尾聲啦∼!!
仲有最後三科,
讀埋呢三科就可以畢業啦∼!!
開心死∼
唔得,
我要再努力d先得∼!!!
同學們,加油呀∼!
∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼.
今晚呢堂又係返得半堂∼!
事關今晚又有得去玩,
所以又走堂lu∼∼!
今晚係公司個同事既新屋入伙,
所以就成大班同事一齊約埋上左佢屋企玩∼!
佢地成班人一放工就已經去左佢度玩,
而我呢,
就因為要返學,
所以就唯有遲d先至上得去玩∼!
(返去點個名又閃人!!呵呵∼!!)
大約8點多dd,
Miss就點名兼放break,
我就趁住呢個時間準時閃人∼!!
返到來粉嶺都未夠九點∼!
Good!!
之後買左少少野食就上左去佢屋企玩∼!
成大班同事一齊夾左$送左部wii俾佢做入伙禮拜,
一上到去就見到佢地玩得十分咁興奮∼!!
又好笑,又有趣,
睇見都笑到肚痛∼!!
輪到我玩個陣,
竟然俾人整古囉! = =”
d男仔真係∼!
哈哈,
不過又真係幾攪鬼既∼!!
唔得,我又要買隻game返屋企玩先得∼!
繼續「洗底」∼!!呵呵

|
| 刊登時間:2008-01-12 01:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | ... | 470 | »
|