sleepyceci
暱稱: Sleepy Ceci
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
還未遇見的, 不等如沒...
不要哭於你面前?!
...心的感覺...
...生日後記...
。。。船河第三擊。。...
文章分類
全部 (470)
The Day After。。。 (7)
...吃喝.玩樂... (16)
我的.你的.我們的 (9)
私の生活鎖碎事 (5)
私の家 (6)
私の情感世界 (91)
幸福の旅.台灣. (10)
神經廚子.入廚樂 (12)
電影.電視 (25)
未分類 (289)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 30 日  星期日   晴天


...改造人... 滿足
感情上有好多時都會有唔如意既時候,
有d人就會係度諗:
「如果佢肯改變下,遷就下我多d咁就好啦!」
咁諗既人通常都係比較自私同自我既!

當然啦,

有d人就會較為理智,
反而會諗:
「我地應該多d時間去互相溝通!」
咁既諗法係比較簡單同直接,
仲可以令大家更加了解對方,
將大家之間既「猜忌」一掃而空!!

但係人就係咁架啦,

好多時都係比較自私既!
無他既,
好多人都會有呢個咁既念頭架啦!
「人不為己,天誅地滅!」呀嘛∼!!!
實有人會咁答我架喎!
我都預左架啦∼!

但係有樣野我好想知道點解∼

點解一定要將自己既想法加諸係人地既身上呢?!
點解一定要人地改變來去就你?!
點解一定要係人地錯晒,自己啱晒?!

講真呢個世界雖然唔係話咩都好公平、好正,

但係都未至於會歪曲晒d事實掛∼!

拍拖雖然話就話係兩個人既事,

但係有時唔係話自己覺得啱就一定係啱既!
俗語都有話啦:
「當局者迷!」
所以有時當你下左決定之後你先發覺係錯既都未定!

而家呢個時世都好多女仔都比較「驕生慣養」,

無他既,俾人寵慣錫慣呀嘛∼!!
又點會想俾人話俾人鬧先得架∼!!

好多時係拖拍個陣,

呢d既女仔都好要人遷就,
要個男仔咩都以佢為先,
最好就隨傳隨到∼!!
更加想既就係佢叫個男仔做咩個男仔就做咩就係佢地最想要既!

不過,請容許我講一句,

咁既男人俾你你都唔好要啦,
完全無自己既思想,
一味淨係識得聽人講,
人叫做咩就做咩∼!!
咁似咩樣∼!
如果女仔真係想要一個咁既男朋友既話,
不如買隻「狗」或者「寵物」好過啦∼!!

有時好多野唔係話你想就一定有既,

正如人一樣,
唔一定個個都係好人!

講真,

係你想改變人地之前,
你又有無諗下人地點諗呀?!
你又有無顧下人地既感受呀?!

係咪當佢聽晒你話你就會可以同佢一齊開開心心咁過呢?!

問心個句係唔咪咁?!
我可以好肯定唔係!
當佢100%聽晒你話個陣,
你又會話佢無思想、無性格!!

 

咁你又何必去嘗試改造別人呢?!

 

做返自己咁先係最好最真既!!

 

刊登時間:2008-01-01 08:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]