| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 30 日 星期日  |
...改造人...  |
感情上有好多時都會有唔如意既時候,
有d人就會係度諗:
「如果佢肯改變下,遷就下我多d咁就好啦!」
咁諗既人通常都係比較自私同自我既!
當然啦,
有d人就會較為理智,
反而會諗:
「我地應該多d時間去互相溝通!」
咁既諗法係比較簡單同直接,
仲可以令大家更加了解對方,
將大家之間既「猜忌」一掃而空!!
但係人就係咁架啦,
好多時都係比較自私既!
無他既,
好多人都會有呢個咁既念頭架啦!
「人不為己,天誅地滅!」呀嘛∼!!!
實有人會咁答我架喎!
我都預左架啦∼!
但係有樣野我好想知道點解∼
點解一定要將自己既想法加諸係人地既身上呢?!
點解一定要人地改變來去就你?!
點解一定要係人地錯晒,自己啱晒?!
講真呢個世界雖然唔係話咩都好公平、好正,
但係都未至於會歪曲晒d事實掛∼!
拍拖雖然話就話係兩個人既事,
但係有時唔係話自己覺得啱就一定係啱既!
俗語都有話啦:
「當局者迷!」
所以有時當你下左決定之後你先發覺係錯既都未定!
而家呢個時世都好多女仔都比較「驕生慣養」,
無他既,俾人寵慣錫慣呀嘛∼!!
又點會想俾人話俾人鬧先得架∼!!
好多時係拖拍個陣,
呢d既女仔都好要人遷就,
要個男仔咩都以佢為先,
最好就隨傳隨到∼!!
更加想既就係佢叫個男仔做咩個男仔就做咩就係佢地最想要既!
不過,請容許我講一句,
咁既男人俾你你都唔好要啦,
完全無自己既思想,
一味淨係識得聽人講,
人叫做咩就做咩∼!!
咁似咩樣∼!
如果女仔真係想要一個咁既男朋友既話,
不如買隻「狗」或者「寵物」好過啦∼!!
有時好多野唔係話你想就一定有既,
正如人一樣,
唔一定個個都係好人!
講真,
係你想改變人地之前,
你又有無諗下人地點諗呀?!
你又有無顧下人地既感受呀?!
係咪當佢聽晒你話你就會可以同佢一齊開開心心咁過呢?!
問心個句係唔咪咁?!
我可以好肯定唔係!
當佢100%聽晒你話個陣,
你又會話佢無思想、無性格!!
咁你又何必去嘗試改造別人呢?!
做返自己咁先係最好最真既!!
|
| 刊登時間:2008-01-01 08:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | ... | 470 | »
|