要記得[物極必反]呀~各位~
星期一個菲傭就走lu~ 以後d野就要自己做返~ 都好既~要有責任感ma~ 最驚煮飯--"千其5好食死人...
其實冇一個人可以十全十美~ 知道自己有咩缺點已經係算5錯的了~ 缺點5係話你想改就改到的~ 有d你根本就5知有咩方法可以根治~ 真的很煩耶~ 重有樣就係~ 可能你既缺點對於某d人係優點~ so好煩好煩好煩好煩........
你地係好既一對~ 既然人地係一對~ 咁都冇謂再諗~
太陽日出係為左日落/日落係為左日出!? 有d野係咪5會有答案的!?
此處不留人 自有留人處~ 點都好 都係讀埋最後一年~ 既然冇朋友既咪自己一個lo~ 凡事留一線好 去到咁盡~ 大家都冇好處姐~
5好靜係諗自己 都要諗下人~
回憶─既甜蜜 又苦澀~ 但回憶是美好的~
零之使魔 好好睇~ 雖然短左d~但幾有feel
無野的