2006 年 10 月 20 日 星期五
今日..eng課miss冇番~~
我地自修....d人係到玩....
我係到背詩......lau同我溫左dd~~
maths:我地派左u.t(e.t.)卷~~
我81分...差2分就係張xx既分數啦><"唔制"
中文課...d人係到做戲:送定伯促鬼改篇~~
我地係到笑~~一d人講到去油炸鬼...又講比鬼附身,,就最好笑係我前面果2個...
佢地話咩照妖鏡..真係有塊鏡囉~哈哈!!
lau仲用鏡望x~~><"
番學我就去左補默><"