2007 年 3 月 27 日 星期二
今日,,上p.e.課,,我地教走籃...
之後女同學分兩組比賽,,我地果組lose左.........
跑左1個圈,,
i.s.課,,我地睇t.v.
好嘔心呀..我地睇左牛眼果d野....因為太恐怖..
我就睇到一半冇睇到啦..我係到溫書...聽日d同學既"慘叫聲"><"
我緊張呀..因為星期4要u.t.啦....加油so+!!!!