今日,,,上中文課...
miss問我問題...
好驚呀,,驚自己唔識,,點知得左~^^~
上eng課,,miss又要我地遲放><"
午膳,,我地2e班踢波win左..都ok開心啦~~5:2
琴日午膳2b班lose左,,,1:2
但我覺得好開心...
因為又可以睇到2b班一齊玩啦^^
(如果我仲係2b就好啦,,嗚"""")
之後我去2e班果到..話:
[我想係到留個記念,,得唔得]
有d人問我:[係咩]
你地估下啦~~好好笑嫁~~
就係...dum垃圾~~哈!!!
放學,,c組係school打友誼賽.......
lose左><"
我幫呀sir買一打水番黎...(係自己一個~哈!我好夠力呀^^)
我做副球正,,好多都唔知吹唔吹得,,,
明明係得岩,,又以為唔岩....
最後都係變左唔公正既比賽,,sorry""""
但下一次我會努力嫁啦!!
|