2007 年 3 月 23 日 星期五
今日上ENG課,,我地又係咁做工作紙.....
D同學就係咁抄答案,,當然我冇~^^~
放學我地去團契,,,,
我好想打人呀,,因為X美儀特登係我同小綺後面講粗口=.=
好黑我憎囉...><"