曾經有一個女仔就打算同個個男仔play下...因為個個女仔末試過鍾意人...就想play下..個個女仔不斷同自己講不要動真情..但係個個女仔唔知道幾時開始對個男仔有感覺...點知一覺唔小心就咁樣鍾意左一個唔應該鍾意男仔...(點解:係因為個個女仔d fd話個男仔好煩..好似做你father mother咁煩)...但係個男仔又對個個女仔好好...佢哋就係咁樣拖拖拉拉開始play..但最終到無開始到..就咁樣結束同無左見過面。
當個個女仔再無同個個男仔見面之後...個個女仔因為對佢失望..再加上會考失敗..傷心過頭就同好好fd嘅女仔一齊離開香港一個月..起e一個月內個個女仔不斷去play..個到去e到去..咁樣就半個月...點知有一晚..個個女仔就去左佢堂大家姐診所到上網...就起e個時候..個個男仔就add個個女仔..問佢e間起邊...仲咩要去咁耐...但係個個女仔覺得無咩必要要同佢講..佢又唔係個個女仔邊個..就咁樣答佢...又過左幾日..個個女仔又online...個個男仔又add佢...今次就同個個女仔講(今次大件事啦)..女仔問(有幾大件事ar?)..個男仔就講(總之就大件事啦!!)..女仔再問(咁有幾大件事ar!?關於d咩野ar)..個男仔就答啦(總之就大件事啦!!係關於你個fd ar!!你幾時會返ar!)...個女仔就答(我個fd..邊個ar...仲有ar我鍾意幾時返咪幾時返囉..總之一定會起開學之返嚟咪得囉)..個個女仔心諗唔通係xx(係女仔)有事...由於個個女仔有擔心個fd有事就返左嚟香港
當個個女仔返到嚟香港時候...個女仔見到佢個fd好唔開心..仲喊曬..個個女仔不斷佢個fd發生咩事..但個女仔fd始終到無講出嚟..但係個個女仔到估係d咩事...同時間個個女仔其實到好傷心...不過就無喊出嚟..因為個個女仔覺得個fd更加需要佢...而且個個女仔仲發現左一樣野..就係個男仔同左個個女仔個fd一齊....個個女就起個陣時起..完全放低佢..個個女仔亦到因為佢關係...永遠已後邊一個人不論男或女對佢作出咩承諾..個個女仔..只會聽住先啦嘅態度..因為咁樣先可以避免傷心..而且亦到會對每一段感情唔會太認真....
之後個個女仔知道後..亦到無問個fd...個個女仔亦到默默祝福佢哋..而個個女仔就好努力發展自己夢想..而且仲有幾段愛情出現..之後個個女仔就無見個個男仔...每次見面只係個fd。
原本個個女仔e為已後到唔洗再見個男仔..不再傷心..個個女仔已經忘記左個男仔..過返自己生活..發展感情同事業....點知就起。
一年後......
起一個朋友聚會中..佢哋兩個起個k房相見...佢哋兩個各自起k房做自己野..大家到無講過野無眼神交流..表現得好大方....聚會結束後大家到e然無講過野...之後個女仔同佢個fd有事要走先...就離開左啦!
個個女仔離開左之後到一直表演得無野...因為個個女仔已經當左佢係朋友..唔會到有個種感覺...起e個時候..個個女仔其中一fd sd左個message比個個女仔..個message係講(當俾多次機會我ar...幾唔想無左佢...睇下一次就夠架啦...係真架..你俾我做你一世嘅好朋友ar...得唔得ar?!...sd俾你10個最唔想失去嘅朋友...要俾佢知道你有幾愛佢...幾唔想無左佢...睇下你收返幾多個sms就代表幾多個人唔無左你嫁..記住sd啦..好朋友xd)...就無咁個個女仔就sd比其他人..點知禁錯制...sd比個男仔....個個女仔e為個男仔應該唔sd返個message比個個女仔....
但係點知...個個男仔就sd返個message比個女仔..個message係講個男仔同個個女仔講(遲d同你一齊去釘耳窿吧)...跟住個個女仔就覺得好奇怪...佢會唔會誤會左個意思呢?...因為個個女仔已經再唔唔係已前個個女仔...已經不再對感情認真..就同個男仔講(你係咪sd錯個message比人ar)...過左一陣....跟住個男就講(無ar...你釘左啦!)..個女仔就講(末ar..仲咩?)...再過多一陣..個男仔講(之前應承過你嘛..我去你就去)..由於個個女仔對個男仔已經失去信心..而且對佢誠信到失去信心..跟住個個女仔就答佢(係咩!聽住先啦!)..個男他竟話(咁就約實哦...我煩埋少少野就找你)...個個女仔心諗..下你當我係咩嫁下係咩...個女仔好冷淡咁答(下...聽住先啦!遲d先再算!)..因為個男仔之前應承個女仔好多野..但係無一樣野做過同對現過。
第二日早上...個男仔sd左個message比個女仔(事情似乎ko了..我約你31號吧)..個個女仔心諗我又唔係你邊個ar...其實你無咩必要要對我對現d咩ar...個個女仔就答(哦!到時先再算啦!)..因為個個女仔再唔想佢有d咩期望..會唔會對現...e一樣野已經不再重要..e間對感情個個女仔就打算決定plsy下佢報仇..但係個個女仔..又唔知點解一睇返d message就好想喊...e間個個女仔只想忘記佢...不再想..因為太辛苦..太傷心...不再想為佢而流淚。
|