今日我接受左米仔嘅愛...我好開心..但係又好擔心....到唔知點解會係咁...可能某d原因令我有咁ge想法...但係我嘅直覺話比我聽同佢一起會好開心...所以我接受佢...但係我哋唔可以比人知道...真係有d難道!!!!!