
今日要番學-_-;`
考完試-0-`;
日日掛住打機;
刀吾打Q00za A0Av;
嘿嘿>v<!
um..今日聽左2個中性教育v33v!
侑珍寶珠食啵0.0v
之後就侑個咩奧運齊齊玩-0-`;
5班f.1班際比賽-_-;
莪參加左芣過冇玩a_a;
射水槍@@!
笑餐死-_______________-!
芣過呢;
原萊莪地1CQ拎左4連冠>_<v;
1C拍拍*v*
之後開班會-_-`
點解要莪做總務w0w;
pk高佬賢同高佬強.\/.
打bin左莪個豆豆餅_)(*@(!&*(~!&~!@*)
叼-_-`

之後去左長沙灣搵老母搞身份証-3-;
跟住去左行街-0-;
哇靠.好攰;
行到腳軟;
夜d去左青衣城食飯-_-`
食完睇戲*v*!
魔幻王國~柏斯卡王子也0.0v
想睇好耐啦>_<!
好撚好睇._.v`
之後番左屋企-__________-!
壹句-,-; 眼訓啦)~~)(#*)(~
 
|