
今日第考試既第4日啦`;
考既野吾算難`
但系我冇溫到`
好驚會錯晒t^t`;
考完之後同班好姊妹番小學`
探左ms.s0之後就搵婷婷`;D
佢好得意也>_<!
↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓ ↓
 

之後入左教堂溫書啦`
侑d數學我識架XD';
好開沁-,-+`
我數學甘屎-_-`
聽日刀吾知點算`
芣過盡左力is 0kay;D
溫左一陣就同冰冰芝芝佢地玩埋d冇謂野-,-
笑死-3-`
文凱文傑同埋個小黑帽同我地搞爛gay`
笑刀肚痛0,0v

6點先番屋企-_-`
哇靠/v\
d錢甘快用晒-,-`
點同呀媽講-,-
電話費又爆左200舊水-_-`
老母話過50蚊自己交-,-
我撚交到-3-`
 

其實莪到底在等什么;?
個沁好亂好煩`:
莪怕; 莪怕;
會失去壹切`
|