
今日系考試第5日;
一番到學校-,-`
我叫冰冰t^t`
佢屌me-__-`
O晒-[]-`
壹提起;考數學.`
死得啦-_-`
我數學甘屎`
點算-,-
芣過考完又吾覺好難又吾系好易`
0kay啦`
希望合格;D

考完之後就去左2家姐屋k玩;
真系好笑;
去到之後個個要拎3換`
之後2家姐煮野食比我地;`
好味>_<!
跟住我打機-,-
佢地班友仔系到打麻雀-,-
笑戀死- -+
冇啦啦佢呀哥番左黎`
我地就去換番d3;
之後我見到呀妹原本坐住2個咕筍先甘高-,-
笑死-__-
我吾比番佢;
醉尾先比:
之後比人搶左;
我地串佢矮-,-
佢發脾氣w0r-,-
真系好笑-,-
鎖次所門l0r`

玩到2點幾就番左屋企;
番到去打機-______________-v
去相;D去相;D去相;D去相;D去相;D
好得意;D
  

哈-,-`2個傻婆;{莪同3家姐;D}
  
wawawawawawawawawawawawaawaawa
|