今日系考試既第1日;D
雖然侑D驚-_-`
芣過吾緊要x_x`
我要加油;)
考晒英文之後;就放左`
我比左某人張相比班家姐睇o_o;
笑到佢地肚痛x_0`
我自己刀系甘笑;
但系我個妹*(&^%$#@!#@
佢就0kay慘-_-`
冇人叫佢中左情1陷阱XD

之後落左葵廣食lunch`
食完同呆jaii番左學校溫書`
3點先走得;
跟住落左新都會搵呀妹`
佢今日見佢情個老公-_-
哇-.-
諗起刀好笑-,-
成個白痴甘呀我-,-
偷睇佢地-_-`
芣過刀侑成班FD系到啦- -+
點知-,-
衰妹睇樣-,-`
同佢講左分手-,-
唉-_-`
咩世界-[]-`
 
|