
今日考試的第2天釕;
BK 0kay易;
但系hist0ry就難左D`
莪溫左果d根本就系考d甘多-0-`
激死.\/.!

考完之後系tuck sh0p等2家姐同牙妹;
根住就上左西村再落番去搭車去呀妹屋企-.-'
講就話去溫書-,-
點知去左玩A_A`
1去到就系惠康;我推住架車系甘走a0a`
好玩xD
呆jaii同妹釘去左街市買雞翼同水餃-\/-`
番到去吾比我煮t^t`
我真系識煮野食架0[]0!

之後食完就打機啦我-,-
佢地班傻婆系到恰2家姐;D
真系笑戀死-,-`
玩到4點幾就同佢地一齊搭車番屋企-_-`

好眼訓也~______~!
又落大雨啦-,-`
唉`
沁情1日比1日差v0v`
因為` 中左陷阱丫-,-`!
 
|