復雜的電腦 =.=
真的~
最少我認為- -
st2001070
暱稱: 蔡心
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去死吧!
今次死火la- -
儲蓄=理財觀念 (轉貼)
個勁衰個ar婆搞到好多...
成績好左
文章分類
全部 (123)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 123
留言總數: 91
今日人氣: 1
累積人氣: 1069
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 13 日  星期五   清涼


每天都係最好的一天~ 開心 分類: 未分類

太好la,果本書我終於都睇哂la,我終於可以先心溫下書la,ya^^

今日我冇上圖書館~因簡sir去左打羽毛球- -

跟著哈哈哈哈哈

再嘻嘻嘻嘻嘻嘻

就係甘就傻左la

 

發表時間:2009-03-13 08:45 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 12 日  星期四   晴天


你想快樂又是傷心是自己話事~ 開心 分類: 未分類

今天早上上學乘車時,堵車- -

堵左最少十分鐘- -

原來係有一個小巴撞左一個貨貴車

個小巴前面凹左~

PE課我又冇lala咬差~好痛~

依家冇玩捉依恩la

可能我次次都溫到佢地

今天又見到一個cat

這三天我都見到cat

有次好次我係牠的手人~

ps:前日~

發表時間:2009-03-12 09:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 11 日  星期三   晴天


聽到數學老師後,我要加加加加油ar~~~~~~~~~~ 開心 分類: 未分類

一派數小測,

傷心的感覺好大

不過都合格,想哭←唔係真的

想快d睇完果本書

溫下書~.~

好耐冇溫書la

功課XX班,這幾天d ar sir

都講港女,好錯

今天的ar sir 話好曾佢地

放學後又有捉迷床玩- -

好慘,嗚

回到家,ar妹five脾氣

唉~

發表時間:2009-03-11 09:20 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 10 日  星期二   晴天


我好可怕嗎??? 開心 分類: 未分類

唔知係玩捉迷床定真係怕我

一見到我就走人- -

L.S課好慘ar,

英文課又話全級會流也個人     

我聽窗加明話buy生日cake

我想係who生日呢???

到左功課XX班先知

係林家城生日,還是今天呢!!!

所以我同佢講左「生日快樂」

又聽佢講話唔邀請林景five

話佢來了會眼光光睇著唔知係女班長or林手分- -

總之係姓林的- -

不過又唔知who又話佢好慘~

不過我都覺得林景5

都好衰甘,可能啦

放學又玩捉迷床- -

見到Miss Yip

ps:係教我班英文的

就問Miss Yip

咩係object~

問完後,Miss Yip叫我送果兩個小妹妹

哈哈哈哈哈哈..........

我用我最快的速度去行返屋企

ps:由葵興到葵沖串

冇lala見到個cat

我see著個cat,而個cat又see著我

see左幾秒後就唔see

cat也好可愛的

我最喜歡see cat個眼

好得意ar,又blue blue地的

返左屋企,嘻嘻有野食

好野~好開心

今次我都差唔多打左30公鐘

我打字好慢的~

次林家城唔會話我打字好少啦嗎???

我唔知,我咩都唔知~

星期六係幾多號呢???

我又唔知la

我真係好苯ar

我要加加油

向著進步進化

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

發表時間:2009-03-10 09:16 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 9 日  星期一   晴天


嘻嘻哈哈過一天 開心 分類: 未分類

愈來愈不喜歡袋課ar

格理同格理個前面同我前面個好變態

成日講D什麼什麼~

哈,放學我借左《有效率的看清「自我」》

好好睇的~.~

E家愈來愈唔容易溫我想睇的書la

.............................................................

 

發表時間:2009-03-09 09:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]