| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
每天都係最好的一天~  |
分類: 未分類 |
太好la,果本書我終於都睇哂la,我終於可以先心溫下書la,ya^^
今日我冇上圖書館~因簡sir去左打羽毛球- -
跟著哈哈哈哈哈
再嘻嘻嘻嘻嘻嘻
就係甘就傻左la
|
| 發表時間:2009-03-13 08:45 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 12 日 星期四  |
你想快樂又是傷心是自己話事~  |
分類: 未分類 |
今天早上上學乘車時,堵車- -
堵左最少十分鐘- -
原來係有一個小巴撞左一個貨貴車
個小巴前面凹左~
PE課我又冇lala咬差~好痛~
依家冇玩捉依恩la
可能我次次都溫到佢地
今天又見到一個cat
這三天我都見到cat
有次好次我係牠的手人~
ps:前日~ |
| 發表時間:2009-03-12 09:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 11 日 星期三  |
聽到數學老師後,我要加加加加油ar~~~~~~~~~~  |
分類: 未分類 |
一派數小測,
傷心的感覺好大
不過都合格,想哭←唔係真的
想快d睇完果本書
溫下書~.~
好耐冇溫書la
功課XX班,這幾天d ar sir
都講港女,好錯
今天的ar sir 話好曾佢地
放學後又有捉迷床玩- -
好慘,嗚
回到家,ar妹five脾氣
唉~ |
| 發表時間:2009-03-11 09:20 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 10 日 星期二  |
我好可怕嗎???  |
分類: 未分類 |
唔知係玩捉迷床定真係怕我
一見到我就走人- -
L.S課好慘ar,
英文課又話全級會流也個人
我聽窗加明話buy生日cake
我想係who生日呢???
到左功課XX班先知
係林家城生日,還是今天呢!!!
所以我同佢講左「生日快樂」
又聽佢講話唔邀請林景five
話佢來了會眼光光睇著唔知係女班長or林手分- -
總之係姓林的- -
不過又唔知who又話佢好慘~
不過我都覺得林景5
都好衰甘,可能啦
放學又玩捉迷床- -
見到Miss Yip
ps:係教我班英文的
就問Miss Yip
咩係object~
問完後,Miss Yip叫我送果兩個小妹妹
哈哈哈哈哈哈..........
我用我最快的速度去行返屋企
ps:由葵興到葵沖串
冇lala見到個cat
我see著個cat,而個cat又see著我
see左幾秒後就唔see
cat也好可愛的
我最喜歡see cat個眼
好得意ar,又blue blue地的
返左屋企,嘻嘻有野食
好野~好開心
今次我都差唔多打左30公鐘
我打字好慢的~
今次林家城唔會話我打字好少啦嗎???
我唔知,我咩都唔知~
星期六係幾多號呢???
我又唔知la
我真係好苯ar
我要加加油
向著進步進化
|
| 發表時間:2009-03-10 09:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 9 日 星期一  |
嘻嘻哈哈過一天  |
分類: 未分類 |
愈來愈不喜歡袋課ar
格理同格理個前面同我前面個好變態
成日講D什麼什麼~
哈,放學我借左《有效率的看清「自我」》
好好睇的~.~
E家愈來愈唔容易溫我想睇的書la
.............................................................
|
| 發表時間:2009-03-09 09:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 25 | »
|