| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 3 日 星期二  |
就誰係這樣,一天又完la~  |
分類: 未分類 |
今天我又借了「「禪」解人意 感動加強版」
這本書很好睇ar,所以我都未睇完~
去到青衣公園,睇到一個青蛙ar,
差D有人踩到~.~
就係這樣,就到左明天la~
|
| 發表時間:2009-03-03 09:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 2 日 星期一  |
新的一天,新的開始~  |
分類: 未分類 |
今天,想到昨晚同我妹和媽玩fly行棋,全部no亂哂,哈哈,好好玩+笑~
唔記得大之前借的書~
but我都借左「錯過了又如何」- -
不過我今天又睇完la~
明天要默書ar~
我是誰? 我是自己不是別人呢~
|
| 發表時間:2009-03-02 09:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 1 日 星期日  |
| 在家睡覺~ |
分類: 未分類 |
今天,睡到09:00,到左中午又睡多5分鐘~
總之,成日係屋企la
明天返學la~
似個死肥豬的 - - |
| 發表時間:2009-03-01 05:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 27 日 星期五  |
傻婆又返來了~  |
分類: 未分類 |
又還左昨天借的~今天借了「慢下來,不要緊」
跟著就什麼什麼~
到左功課XX班la
傻婆再現ar~ 哈- -
facebook有 new病毒
會係全英文的~
唔好開ar~
就係這樣,1+1就=2la
|
| 發表時間:2009-02-27 09:07 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 今天我借「原諒別人,放過自己」 |
分類: 未分類 |
還左書,到借「原諒別人,放過自己」
這幾天,都有人袋課ar~
傻哂- -
到左功課XX班,
有兩個傻婆唔知做咩- -
係2A的,
係who? 我唔say la
哈哈~ |
| 發表時間:2009-02-26 08:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | »
|