| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 7 日 星期六  |
| 嘻~ |
分類: 未分類 |
依家只想MSN,- -
哈哈大笑
呵呵大笑
嘻嘻大笑
柯柯大笑
呃呃大笑
.
.
.
.
.
.
無奈唔係我打的
信唔信???
|
| 發表時間:2009-03-07 04:25 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 6 日 星期五  |
未打完- - 不過都好少的~  |
分類: 未分類 |
放學冇lala有個人什麼教會的~
就去左la,唉~
一去就去到約06:00
到左青衣城就快06:30 la
回到家都快07:00 la~
如果冇飯食就慘la~
好彩沖完涼都食到~
哈.......... |
| 發表時間:2009-03-06 09:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
傻婆真係好可怕的哦!!!  |
分類: 未分類 |
哇!!!數學小測第六題好唔容易ar~
我個答案100%錯~寫左唔知27/h 定 9/h - -
窗加明問我的數學書問題我識la p.246的13(b) 係8^2+8^2×cos53+8^2+8^2=x^2 答案係15.2cm ^^
到左功課XX玩先知道2A班完全知道成份卷的問題,連第六題都知ar~
激死我la - -
傻婆原來比我想象中可怕~
搞到我好慘ar..........
|
| 發表時間:2009-03-06 09:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
唔知係好運完唔好運~  |
分類: 未分類 |
好大雨ar—今日
英文小測好唔容易ar~
午息又借左本「就靠這一次,人生急轉彎」
今日冇睇過- -
放功課XX班la
同左功課XX班的Miss燒什麼的- -
又有金沙食,好野~
我覺得打得好亂~
自從上左切牛眼後~
我覺得個眼66下好得意ar~
而且black白分明,好令~
|
| 發表時間:2009-03-05 09:05 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 4 日 星期三  |
嘻~  |
分類: 未分類 |
今日,冇lala講有冇ar妹?別咩名ar - -
就係甘我個妹的名就比左格理個人知左la
唉~午息我借左「別扣錯第一顆釦子」我覺得好似不太好睇
不過最後都係覺得好的- -
唔知why 我好似好唔喜歡到M記ar~
好似冇人cm甘- -
算~ |
| 發表時間:2009-03-04 08:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 25 | »
|