復雜的電腦 =.=
真的~
最少我認為- -
st2001070
暱稱: 蔡心
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
去死吧!
今次死火la- -
儲蓄=理財觀念 (轉貼)
個勁衰個ar婆搞到好多...
成績好左
文章分類
全部 (123)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 123
留言總數: 91
今日人氣: 2
累積人氣: 1082
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 2 月 25 日  星期三   晴天


「人生苦樂也是褔」E本書好什麼,嗚 感動 分類: 未分類

今天我覺得我好不幸ar~
第一,我冇x筆袋ar~
第二,返屋企8達通又傻左- -

睇左「人生苦樂也是褔」後,我想回以前的事,

覺得我好白癡,好傻,好什麼的- -

又唔識講野,又唔識什麼什麼的- -

個天好藍好令ar~.~

發表時間:2009-02-25 09:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 23 日  星期一   晴天


我是一個怎樣的人呢? 呆滯 分類: 未分類

我係巴士上見到椅子上有字- - 而且睇唔明

今日係青衣的雲都幾令,哈^^

又好多人冇量体溫,我有,哈

又大談成績的名次~

好多人病呀,我覺得~

唔知y ,我自已行返屋企時,總會想好多東東

例如:我是一個怎樣的人呢?

我有什麼的性格呢???

等等的無X問題

我回到家

發表時間:2009-02-23 08:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 22 日  星期日   晴天


剪左頭髮-哈哈- - 分類: 未分類

明天要返學,睇左電視

開始覺得電腦好似好什麼的~

好可怕又什麼- -

要小心D~

係唔係要得10%真的呢???

我唔知我做咩- -

 

發表時間:2009-02-22 07:50 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 20 日  星期五   晴天


冇la la 打左字,唔見左 - - 無奈 分類: 未分類

今天拿成績表

打左long time

冇la la 冇哂

唔想打la.........

 

發表時間:2009-02-20 09:12 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


拿成績表的一天 不安 分類: 未分類

今天拿成績表,多麼擔心會什麼呢!!!

看左後,都比之前Dd進步左啦!!!

都算好啦,第一次中學雙位數,之前都係三位數- -

好好彩平均分都合格,呼......

 

發表時間:2009-02-20 09:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]