| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2013 年 2 月 12 日 星期二  |
2013 年 2 月 10 日 星期日  |
| 2013-02-10 |
分類: 未分類 |
心血來潮整下個版面..(其實都吾郁左好多野= =)
原來自己收左好多圖,好想用晒佢:P
琴晚睇完新娘愛鬥大,竟然喊左幾次= =
不嬲我都吾多中意睇外國純劇情片
細個中意睇緊張刺激,一系就天馬行空,一系就搞笑可愛卡通
最影響我既應該系Revolutionary Road
一套好似好普通既愛情片,吸引我既原本系鐵達尼既男女主角再度合作
拖左好耐先睇....最後被佢兩條友既演技而令我屈服
而睇完個種沉重我到而加都仲記得
第二套就系穿Prada的惡魔
中間應該吾多吾少都睇幾套純劇情片,但印象都吾多深刻e.g. seven pounds
丫仲有當幸福來敲門!
黎到最近系PEARL睇既27 Dresses
諗返都吾知有咩好睇架XD
同埋琴晚既新娘愛鬥大
我都想有個better than i know myself既姐妹><
that's me...點解要屈就自己? |
| 發表時間:2013-02-10 06:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2012 年 12 月 30 日 星期日  |
| + |
分類: 未分類 |
these days...still stick to ed sheeran<3
http://mypaper.pchome.com.tw/121786048/post/1322833641
十分好的介紹><
!!!難怪我總覺得ED有種親切感...就是有點JAMES BLUNT的感覺
又有JASON MRAZ那種輕鬆舒服><
哈哈走去聽DAMIEN RICE既歌..還滿棒
http://hi.baidu.com/silentseirios/item/61b4563e1c48d4f3de222194
GaGa的歌曲總是將自己置於一個傲視群雄的地位,愛情也風雨居多;
Tay的歌曲難脫童話氣息;
同為英國人的Adele,愛情的描述也隨著聲音帶了一種難言的時代性的悲傷。
Ed這般清澈中苦甜自知的歡樂,是同國人的聲音不盡相同的,美國那些繁華盛世(我知道自己用詞有待商榷)中偶爾的無病呻吟自然更談不上比肩。
看過一本書,說英國人以憂傷為樂。
|
| 發表時間:2012-12-30 09:37 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 81 | »
|