Everybody wants to talk about a freak
                                              no one wants to dig that deep
                                                             let me take you Underneath
 
 
star224466
暱稱: [★] STAR
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
時鐘;
最新文章
心血來潮
2015-11-08
A New Page
why
now or never
文章分類
全部 (243)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 243
留言總數: 2328
今日人氣: 16
累積人氣: 20677
站內搜尋
2013 年 2 月 12 日  星期二   晴天


青春 分類: 未分類

我仲有少女之心
竟然中意睇戀愛季節omg
有d花樣既感覺xdxd

發表時間:2013-02-12 10:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2013 年 2 月 10 日  星期日   晴天


2013-02-10 分類: 未分類

心血來潮整下個版面..(其實都吾郁左好多野= =)
原來自己收左好多圖,好想用晒佢:P

琴晚睇完新娘愛鬥大,竟然喊左幾次= =
不嬲我都吾多中意睇外國純劇情片
細個中意睇緊張刺激,一系就天馬行空,一系就搞笑可愛卡通
最影響我既應該系Revolutionary Road
一套好似好普通既愛情片,吸引我既原本系鐵達尼既男女主角再度合作
拖左好耐先睇....最後被佢兩條友既演技而令我屈服
而睇完個種沉重我到而加都仲記得
第二套就系穿Prada的惡魔
中間應該吾多吾少都睇幾套純劇情片,但印象都吾多深刻e.g. seven pounds
丫仲有當幸福來敲門!
黎到最近系PEARL睇既27 Dresses
諗返都吾知有咩好睇架XD
同埋琴晚既新娘愛鬥大
我都想有個better than i know myself既姐妹><

that's me...點解要屈就自己?

發表時間:2013-02-10 06:00 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2012 年 12 月 30 日  星期日   晴天


+ 分類: 未分類

 these days...still stick to ed sheeran<3

http://mypaper.pchome.com.tw/121786048/post/1322833641

十分好的介紹><
!!!難怪我總覺得ED有種親切感...就是有點JAMES BLUNT的感覺
又有JASON MRAZ那種輕鬆舒服><
哈哈走去聽DAMIEN RICE既歌..還滿棒

http://hi.baidu.com/silentseirios/item/61b4563e1c48d4f3de222194
GaGa的歌曲總是將自己置於一個傲視群雄的地位,愛情也風雨居多;
Tay的歌曲難脫童話氣息;
同為英國人的Adele,愛情的描述也隨著聲音帶了一種難言的時代性的悲傷。
Ed這般清澈中苦甜自知的歡樂,是同國人的聲音不盡相同的,美國那些繁華盛世(我知道自己用詞有待商榷)中偶爾的無病呻吟自然更談不上比肩。

看過一本書,說英國人以憂傷為樂。

發表時間:2012-12-30 09:37 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]