今日係家長日,老師講既都係同以前一樣,不過話我係班上較以前突出左,同埋話都認為我打算讀理科係正確既(^v^)~
跟住呀媽就先返屋企,我就同Eva,Asther一齊係7-11食lunch~
之後遇到雪超同佢媽媽,佢媽媽好熱情咁邀請我地一齊食野,
不過我地因為食左野,就只食左雪糕~(thx~雪超媽媽)
but佢真係好熱情!F.1既時候同佢只係傾過一、二次計,但係都估唔到佢記得我wor~~~
之後雪超媽媽就返去先,我地4個(加埋雪超)就去淑淑身處既機舖(冒險樂園型)~
夾公仔、投籃.....好開心~而且好多謝雪超俾左個隻辛苦夾到既公仔俾我~太好人la~
7仔大家一齊食既野in 7仔~超幸福~~(請將焦點放係食物上~)
可愛的雪超哥~~~(頭上既公仔係雪超送俾我架~再次隆重地講聲多謝!!!!!!)
大家玩遊戲既背影(仲有淑淑父母!)
個陣趕住返教會,so走先~今日團契搞生日會~大家玩得好開心!!!
完左團契之後,我地有幾個人一如既往咁留低係教會夾band(玩票性質~)
but今日某人又搞gag~搞到我笑到肚痛~
某人扮可愛中...(搞到佢自己好細個咁~)
p.s.唔好話俾某人知我up左佢張相上去!(姚伊... )
最後,我想講下....miss chan真係一個好好既老師!
佢唔一定係可以同我地玩到好癲既老師,佢唔一定係大家心中最好既老師(but已經係我心中最好既...),
佢唔會經常同我地講好愛我地、好關心我地(but大家一定都feel到~~~),
但係最重要既一點係,佢係一個好關心學生既老師,唔只係學業,
佢仲做左老師本身唔需要做既事,佢為左我地,額外咁做左好多好多我地知同唔知既事~
佢留意到每個人既特質,佢因應呢d特質俾左好多好多機會我地~
佢希望我地唔只係成績好,佢希望我地係一個能多方面發展既人,
佢為既唔係自已,佢既責任只係教書同處理班務,
但正因為佢為既係我地,所以佢先係咁盡力為我地~
miss chan,唔係班主任,係我地既益友~~~~thx!!!!
|