Powered by eSnips.com
starstarfion
暱稱: 欣。。。
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
心情複雜......
有感而發
感動的一天
Yo~~~
入世.......
文章分類
全部 (62)
little pig pig!!!! (2)
my classmates~~~ (5)
Faith隊 (7)
Diary (32)
奇特之東東 (4)
家~~~~ (1)
推介的噢! 非 fa re~~(favorite) (6)
未分類 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 7 月 24 日  星期二   晴天


2007-07-24 愉快 分類: Diary

(補打24號......)今日係書展最後一日,我同Eva,郭芷,淑淑,peggy,蚊蚊,淑父母,sally姐去書展~

嘻嘻...諗緊點解我又去呢~因為上次係屬於window shopping個一類既,呢一次先係去買~

不過真係行得好辛苦ar~而且因為係最後一日,所以比第一日多好多人~

搞到我地一行人經常分散~不過我都好開心,因為有好多戰利品.....

而且我地每個人都買左火柴人公仔做紀念~岩岩好~

我同Eva都買左同一款公仔!而且係唔係特登(個陣佢同我地分開左一陣),係咁橋2個買左同一款~

開心開心~又一次證明我地想法相似~(讀者唔好懷疑,因為呢個結論係由好多事例所得出既~)

又去玩具反斗城~大家玩得超high~eva個陣好可愛~我影左相,but唔可以俾你地睇~(sor~)

全日我最enjoy就係反斗城既時候~可惜sally姐係書展後走先la~~~

跟住去沙田食dinner~唯一麵家!!!!good.....

又去空中花園~其中發生既最大件事就係某人打電話俾蚊(學號22 in 2E既人)~

跟住俾我地玩到氹氹轉~真係幾慘.....可憐ar............

返到屋企,成個人散左~~~沖完涼就坐係到睇書...訓著~~~

p.s.給郭芷-----睇完藍寶石王子la~~~

p.s.2----之後再po容許我po既相上黎~~~



2007 年 7 月 18 日  星期三   晴天


2007-07-18 愉快 分類: Diary

今日我同教會一d朋友去書展,一開始就發現俾gary哥哥(團契導師之一)呃左,點我地搭左270A,又話快d.....

跟住我地就去買飛,打哂蛇餅,超多人!之後先知今日原來第一日!!!!!

一入到去見到商務既排場~~o哂~

阿婷(L.H.S.)一見到火柴人就超興奮~猛叫我幫手影相~嘉兒無奈地陪佢~

阿昌一直唔俾我幫佢影相~偷影.....

嘉敏因為係大頭,so幫你整細d張相la~

今日大豐收既係嘉兒~超厲害~買5-6本書!!!!太有money la~

途中我地仲見到有線、無線同英文台既採訪隊!!!超得人驚!!!!!

不過今日真係好開心~~~我地仲一齊去吉野家食野~

不過有d美中不足~有d人都無黎~but我都已經超開心架la~~~

大家由細到大做左fd咁耐,好少自己搞活動玩,多數都係係教會玩同參加教會活動~

so十分十分十分happy!!!!

p.s.由細到大既定義對我地每個人都唔同~有d人真係幼稚園既時候,but我就係小學既時侯,但係都算係la~~~



2007 年 7 月 16 日  星期一   晴天


2007-07-16 分類: Diary

今日返學校訂書~跑返黎....超熱~~~

見到好多2e既人~~happy~~

同郭芷幾個人一齊去麥當~途中俾人玩!!!!

內容就唔好講~講多無謂~

不過我無同佢地玩~食完野,買完書就走la~~~

好似係好無聊既一天~but...玩得幾開心!



2007 年 7 月 14 日  星期六   晴天


2007-07-14 分類: Diary

今日係家長日,老師講既都係同以前一樣,不過話我係班上較以前突出左,同埋話都認為我打算讀理科係正確既(^v^)~

跟住呀媽就先返屋企,我就同Eva,Asther一齊係7-11lunch~

之後遇到雪超同佢媽媽,佢媽媽好熱情咁邀請我地一齊食野,

不過我地因為食左野,就只食左雪糕~(thx~雪超媽媽)

but佢真係好熱情!F.1既時候同佢只係傾過一、二次計,但係都估唔到佢記得我wor~~~

之後雪超媽媽就返去先,我地4(加埋雪超)就去淑淑身處既機舖(冒險樂園型)~

夾公仔、投籃.....好開心~而且好多謝雪超俾左個隻辛苦夾到既公仔俾我~太好人la~

7仔大家一齊食既野in 7仔~超幸福~~(請將焦點放係食物上~)

可愛的雪超哥~~~(頭上既公仔係雪超送俾我架~再次隆重地講聲多謝!!!!!!)

大家玩遊戲既背影(仲有淑淑父母!)

 

個陣趕住返教會,so走先~今日團契搞生日會~大家玩得好開心!!!

完左團契之後,我地有幾個人一如既往咁留低係教會夾band(玩票性質~)

but今日某人又搞gag~搞到我笑到肚痛~

某人扮可愛中...(搞到佢自己好細個咁~)

p.s.唔好話俾某人知我up左佢張相上去!(姚伊...)

最後,我想講下....miss chan真係一個好好既老師!

佢唔一定係可以同我地玩到好癲既老師,佢唔一定係大家心中最好既老師(but已經係我心中最好既...),

佢唔會經常同我地講好愛我地、好關心我地(but大家一定都feel到~~~),

但係最重要既一點係,佢係一個好關心學生既老師,唔只係學業,

佢仲做左老師本身唔需要做既事,佢為左我地,額外咁做左好多好多我地知同唔知既事~

佢留意到每個人既特質,佢因應呢d特質俾左好多好多機會我地~

佢希望我地唔只係成績好,佢希望我地係一個能多方面發展既人,

佢為既唔係自已,佢既責任只係教書同處理班務,

但正因為佢為既係我地,所以佢先係咁盡力為我地~

miss chan,唔係班主任,係我地既益友~~~~thx!!!!



2007 年 7 月 13 日  星期五   晴天


純真 分類: 推介的噢! 非 fa re~~...

純真---梁靜茹
長長的路上我想我們是朋友 如果有期待我想最好是不說
你總是微笑的你總是不開口 世界被你掌握

月亮繞地球地球繞著太陽走 我以為世界是座寧靜的宇宙
今晚的天空有一顆流星劃過 在預言著什麼

# 在無聲之中你拉起了我的手 我怎麼感覺整個黑夜在震動
耳朵裡我聽到了心跳的節奏 星星在閃爍 你(會)怎麼說

你心中一定有座濃霧的湖泊 任憑月光再皎潔照也照不透
你眼中閃爍湖面無邊的溫柔 那波光在誘惑

Repeat # #

你已經有他就不應該再有我 世界的純真此刻為你有迷惑
我想我應該輕輕放開你的手 我卻沒有力氣這麼做
我卻沒有力氣這麼做

p.s.thx某人介紹我聽梁靜茹d歌~愈聽愈鍾意!!!!!