終於可以開始la~~我每一日都會打一篇TO...
TO:我的知己
最初新生既時侯,Eva你係其中一個同我坐係周圍既人,即係我當時比較熟既人~
但係中一既時候都未算係好熟~只係傾得埋~
到左中二既時候,我地先開始發現我地想法好相似~我超開心!!!
我成日都係度諗,點解我地性格、成長環境咁大分別,但係想法咁一致~
but呢d係無得解既~我地只要珍惜對方就好la~
記唔記得我地有一次係一樓度傾計?講到人生好難搵到知己~
跟住第二日你就話「我地不如做知己ar~」~我個陣真係好開心!我終於有一個人生既知己~
可能就係因為個次,我同你先開始fd~but你係我既知己我係唔會忘記架!!!
之後,我地同BB組成左個family,真係我一個好難忘既經歷~
而家我地三個一齊真係好開心!我好難講係咩感覺~
但起碼我地三個有一種特別唔同既關係~呢種感覺係好難得架!
而且F.2我地發明左好多野~Different theorem、XX定理、冥王星語....所有珍貴回憶,我會記係心中!
而且你真係一個好好既人!因為你做每一件事都可以為人著想,呢個係我一直學習中既野~
你好鍾意笑,而且希望自己身邊既朋友都開心~但係你如果有唔開心,都可以同我地分享多d!
唔好突然笑笑下喊得好厲害咁,會嚇死我地架~雖然我唔敢認我係最了解你,but我一定係最願意聽你講野既fd!!!!
而且你米話我係好好既聆聽者既~咁你就儘管講多d野俾我聽la~開心,唔開心都得!!!
所有野都會變,我同你既友誼都唔變架!!!
知己+娘子-------何文
|