今日對我黎講係好o嘴既一日~發生左好多我意想不到既事~~
朝頭早岩岩返學----班主任問我可唔可以做班長,我拒絕過佢,話我有perfect,又有陽光小組主席~
但係佢話唔緊要,話可以將大部分工作俾男班長(sor la~男班長~)~~~o哂~
陳福權連續第三年做我computer既老師~~~Lily!!!!!點解你唔教我ar!!!!!!!
english---俾老師讚,因為我有抄佢寫係黑版d vocab,個陣頭勁低,cause唔好意思~~
而且english之後,我後面同學既fd同佢講左句:「小心俾人感染ar~」跟住望一下我~~你地明咩意思la~
無奈lo~抄vocab米抄lo~感染......咁嚴重......
PTH---老師同我地講「快樂=幸福?幸福=快樂?」之類既說話~~真係有教育意義~
Gap堂----趙偉賢做主席,最o嘴既野~~~~~
「o嘴紀念日」!!!! |