好耐無打blog la~都就黎忘記佢lo~
而家係3月5日晚上11時多~係3月6日既時候,我地即將演出Tarzan muscial la~~~~
講真,我唔會期望我地可以攞獎,唔係無信心,只係唔追求獎項~
呢一個係Show,唔係比賽,我一直都是咁諗~~~~
我其實算係musical入邊最舒服既人~~~因為我只係要弄弄音響、燈光~
唔駛出賣勞力,唔駛背台詞、記舞步,但係每一次壓力都超大~
令我有d透唔到氣咁~因為我知道DSM既重要性~
尤其係今日彩排~我總係坐唔定,不停叫Eva同d主角別好mic,雖然我知道佢地無可能咁快搞掂.......sorry~~~
anyway~我都係最舒服既人~因為大家做既比我做既野更多~~~
but都要為我地加油ar!Eva要做MC~上台講野~
後台們要點算清楚所有野~演員要歌、舞、演各樣KO哂~各人有各人既野做ar~
me?我right-hand side隻腳今日發神經!尤其放學musical個陣~行路瘸下瘸下咁~
聽日搞headset仲要行路架~希望無事la~~
Good show!!!

我自己寫既notes~~ black-sound cue~~ blue-light~~~
厲害le~~~~~~~ |