Powered by eSnips.com
starstarfion
暱稱: 欣。。。
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
心情複雜......
有感而發
感動的一天
Yo~~~
入世.......
文章分類
全部 (62)
little pig pig!!!! (2)
my classmates~~~ (5)
Faith隊 (7)
Diary (32)
奇特之東東 (4)
家~~~~ (1)
推介的噢! 非 fa re~~(favorite) (6)
未分類 (5)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 16 日  星期日   晴天


入世....... 分類: Faith隊

Sat.把聲沙左....玩得太癲,阿昌變態架~不停尖叫~嚇到我跪低~~

不過我係Sat.先知道阿昌開始做part-time~入世lo~~~

呢d人生經驗係我中學時期可能無架la~有陣我都幾想試下~可能我太笨~

無法做到學業、part-time都KO la~而且我太懶lu~

so我覺得呢d做part-time既朋友、同學都超厲害!!!!!!!but大家都要控制好時間o!



2008 年 3 月 5 日  星期三   晴天


Musical 分類: Diary

好耐無打blog la~都就黎忘記佢lo~

而家係3月5日晚上11時多~係3月6日既時候,我地即將演出Tarzan muscial la~~~~

講真,我唔會期望我地可以攞獎,唔係無信心,只係唔追求獎項~

呢一個係Show,唔係比賽,我一直都是咁諗~~~~

我其實算係musical入邊最舒服既人~~~因為我只係要弄弄音響、燈光~

唔駛出賣勞力,唔駛背台詞、記舞步,但係每一次壓力都超大~

令我有d透唔到氣咁~因為我知道DSM既重要性~

尤其係今日彩排~我總係坐唔定,不停叫Eva同d主角別好mic,雖然我知道佢地無可能咁快搞掂.......sorry~~~

anyway~我都係最舒服既人~因為大家做既比我做既野更多~~~

but都要為我地加油ar!Eva要做MC~上台講野~

後台們要點算清楚所有野~演員要歌、舞、演各樣KO哂~各人有各人既野做ar~

me?我right-hand side隻腳今日發神經!尤其放學musical個陣~行路瘸下瘸下咁~

聽日搞headset仲要行路架~希望無事la~~

Good show!!!

我自己寫既notes~~ black-sound cue~~ blue-light~~~

厲害le~~~~~~~



2007 年 10 月 27 日  星期六   晴天


.............. 分類: 未分類

忽然覺得自己是一個好自私的人~

只懂從自己角度去想~看不到別人的需要~

太注重某一件事了~令旁邊的事物都模糊了~看不見了.....

不知道自己何時會變成這樣~

怎辦..........



2007 年 10 月 1 日  星期一   晴天


30/9-----1/10 分類: Diary

星期日~~上午做司琴無野特別講~but下午午堂就超特別!!!!!!

下午係青年崇拜~~唔係我做司琴~but聽講話青年崇拜改革~~~

真係好唔同!!!!不過我有d慘~臨時叫我領禱同和唱~~but氣氛好好~感恩~~~

今日,朝頭早飲茶~舅父狂搞gag~笑到肚痛~~~

下午返教會整board~同俾人輔導~

o左呢~~總之就係教會認為我需要受輔導wor~

我都明點解教會咁安排~好多謝教會~俾我免費做輔導~

希望..........



補打25/9 分類: Diary

中秋lu~~~每年中秋總係好平靜咁過~一d節日氣氛都無~

今年有fds同我一齊過~好開心~~

上水圍運動場~~~

   我好唔敢玩既野~but我覺得佢好靚~

唔知邊個搞成咁既~but都整得幾有feel~

d光好靚........

阿蚊整既~~超靚~~~~

大家圍埋一齊既feel好正!!!如果可以再有一次聚會就好la~~~

結果個晚成12點幾先返到去~~好在媽媽大人有大量~無罵我!!!thx~~~

開心既一日~~~~