琴日同fd 6點幾就出左去食飯 >3<
去左油ma地食煲仔飯 之後行去mk 5條友都唔多想行=.=''
話去cafe等埋佢地算 ^^'' 5個人先帶左1把傘lo 呵呵
9點幾就上左去cafe d人陸續黎埋 一共有9個人 -^^-
今次間cafe開到5點lo 不過就冇上兩次果間咁好玩 ....''
間野收鋪之後就去左慈雲山飲茶食早餐..../_\
之後9點左右搭車去9龍城唱k wo
點知未開門-.-成排人係到等開門lo 勁白痴 玩埋d傻人先玩既野 哈哈
等到10點終於開門 勁正呀
本來唱到一點要$48 但我地2點半先走lo =]
各自返屋企 原來差唔多有35個鐘冇訓教lo ^^''
跟住沖涼 then 睇睇下書訓著左=.=
2家姐個仔會係屋企住幾日呀 正 ^^ 好q ...
不過下星期一考試啦=.= 點算 未溫書 又有細佬仔係到wo
算啦 唔理啦 唔打啦
睇埋本書先 ^~^''
|