今日冇返學呀 係home成日 =.=
悶到死咁濟.........
諗住做功課又冇做到 唉'''
頂 早知返學仲好 >3<
好辛苦等到4點幾D 人先開始ON 終於有人同我傾MSN
如果唔係我一定會發霉姐
今日開左舊既MSN ADD返小學既同學
好懷念小學既生活 唔會好似依家咁
日日都有野煩 I miss primary life 呀
本來聽日約左小學同學一齊返去lu happy~~~
點知小學個羅sir聽日唔係到 so 改左考完試先返呀
魚...........