打返呢幾日既野先^^ 好好好多野講呀
星期五果日放左學啦 有個小學同學搵我啦
話開個m群 等小學既同學可以一齊傾計重聚
之後就同好多冇聯絡既小學同學傾啦 雖然有好多都唔識 ( & 唔記得 ) >3<
而且係果日我地約埋一齊係果晚去cafe傾計 and 玩
勁開心呀!!!玩到星期六既7點先返屋企 返屋企果時勁大雨呀 仲要係黑色暴雨wo >3< 濕晒
訓左兩個半鐘左右咋 起身之後訓唔返啦
星期六成日都係屋企
星期日果晚又同小學同學一齊出去玩 又去左cafe 玩到3點 cafe 收鋪
好野呀 冇落雨 之後去左尖咀海旁啦 8條友係到飲啤 -^^-
我飲左2支ice同一支藍妹咋 =] so+ 飲左5支ice=.= 飲到癲左
思惠都飲醉左 -v- 兩條友傻下傻下咁 真有趣 xd''
咩事呀 有對情侶行過黎同我地同我地講 果到有人係到仆野lo 問係唔係我地既fd =.=
大佬仆野都唔好係到啦=.= 雖然黑晒姐 不過都有影架 =.= 仲要係有人聽到有聲lo
之後我地係到大嗌''end call'' lo 返到屋企7點3即上床訓教=.=''''
嘩...呢兩日都唔知咩事 有d暈暈地咁-,-
嘩嘩...亞媽今日買左件3俾我呀 超鐘意 原價3百幾=] 不過大減價 超抵
ALL STAR呀 ^^
|