依家打返日記先醒起 原來琴日趕住打日記果時 打留左好多野!!!
前日睇左fd既日記 (由佢開始打日記果日睇到佢最新果篇 !!)
睇完佢既經歷 知道佢所發生既事 就覺得自己好冇用 ><''
雖然係小學既時候唔係好識你 不過我都可以同你一齊分擔架 =]
Because we are friends!!!Keep our friendship!!!
呢幾日唔知咩事 成日攰又有d暈-.-
冇咩心機讀書啦啦啦啦.....''
突然有個諗法 如果要留班既話 我會一路做野一路讀書 讀到中5
如果讀到中5都係一路做野一路讀書 之後中5開始搵野做 -^^-
不過我知咁樣做一定會係將來好辛苦 ....''
算啦 都係考埋今次試先算-,-
以下講既係for之前個朋友:
你咪白痴啦......識左你冇耐咋
鬼知你唔想俾你d fd知道你既野咩
係你個fd問我lo 關我Q事 打黎發脾氣 話我好講你d野俾佢知
大佬 唔想人知打同我講lo on9
好呀 你話唔搵我架 我都唔會搵你 我唔想有d咁低能既fd
oh my god !!!
|