text_download_from_uploader
Hello
SM's 日誌
stevensm2008
暱稱: Steven
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-07-23
2010-01-14
2009-11-09
水運收皮==
2009-09-19
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 127
今日人氣: 2
累積人氣: 1194
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 1 日  星期三   晴天


2009-04-01 分類: 未分類

囧~今日3堂hist.忽~==

原本得一堂ja,miss chan喉嚨有野,話唱唔到歌==

之後咪話教書囉~~~~~~~~~

但都覺得幾快過,我寧願表演唱歌果個仲好.......

唉~聽日h.e.都唔知要咩材料,唔鬼記得....唔買喇==(其實聽日駛唔駛煮架呢==?)

之後放學去左打波....又係tommy yau==

打下打下,肥江落左黎巴街捉佢....哈,無奈.....本來佢留到4:00,但e+要留到7:00,囧==

又打到5點...隻手指弓超痛--連督魚蛋2次==

琴日冇去練波,冇帶3..又冇去管弦樂團==發覺好對唔住自己==

 

 



2009 年 3 月 28 日  星期六   晴天


2009-03-28 開心 分類: 未分類

今日星期六,本來要去練波,但係今日唔駛

一返到去巴街幾驚冇人系度,tommy yau傻仔話比呀媽聽今日唔駛練,搞到自己冇得黎(5g真定假= =囧)

之後打到我出哂汗,11:00到返學校,hea到11:15就去食晏

12:00約左小婷去街=v=去左朗豪坊-3-

本來佢去唱k,但之後佢d fd話唔去...哈

hea到4點到就搭番火車番去lu



2009 年 3 月 26 日  星期四   晴天


2009-03-26 開心 分類: 未分類

今日又如常地過.....普通的

放學之後又要乒乓波隊,但都係落去打陣波先去

打下打下,tony嬲左= =詳細唔講=] 我都未見過佢嬲 = =幾terrible 囧

搞下搞下,4:50到先番去= =仲有40mins打...但最後打都冇打過就散--

之後見到tommy又同佢一齊返home....2個又系度笑= =