囧~今日3堂hist.忽~==
原本得一堂ja,miss chan喉嚨有野,話唱唔到歌==
之後咪話教書囉~~~~~~~~~
但都覺得幾快過,我寧願表演唱歌果個仲好.......
唉~聽日h.e.都唔知要咩材料,唔鬼記得....唔買喇==(其實聽日駛唔駛煮架呢==?)
之後放學去左打波....又係tommy yau==
打下打下,肥江落左黎巴街捉佢....哈,無奈.....本來佢留到4:00,但e+要留到7:00,囧==
又打到5點...隻手指弓超痛--連督魚蛋2次==
琴日冇去練波,冇帶3..又冇去管弦樂團==發覺好對唔住自己==
|